Home AZ EN RU
  • DEKAN
  • DEKAN MÜAVİNLƏRİ
  • TYUTORLAR
  • ELMİ ŞURA
  • İŞ İCRAÇISI
  • DƏRS CƏDVƏLİ
  • TƏLƏBƏ HƏYATI
  • FAKÜLTƏ ÜZRƏ İXTİSASLAR
  • TƏDRİS OLUNAN FƏNLƏR
  • FOTOALBOM
  • GÖRKƏMLİ ELM XADİMLƏRİMİZ
  • MƏZUNLAR
  • NƏŞRLƏR
  • DOKTORANTURA
  • MAGİSTRATURA
  • ANA SƏHİFƏ
  • FAKÜLTƏ HAQQINDA
  • KAFEDRALAR
  • LABORATORİYALAR
  • ƏLAQƏ

VELYEVA YAMEN AZIZ, associate professor of psychology

Candidate of psychological sciences

Office number: 539-01-12

e-mail: yamen@mail.ru

SHORTLY ABOUT

I was born on January 15, 1969 in Nakhchivan AR. 1993-1997 degree of the bachelor of faculty of social sciences and psychology BSU.1997-1999 degree of the master of faculty of social sciences and psychology BSU. 1999 protection of the master's thesis on the subject "Judicial and Psychological Examination of Emotional States". Since 2000 the scientist SRL experimental psychology BSU. 2006 protection of candidate work on the subject "Psychological Questions of Hearing at the First Interrogation". Is the author of 55 articles, theses and 2 programs.

EDUCATION, ACADEMIC DEGREE AND ACADEMIC STATUS

In 1993-1997 I studied at faculty of social sciences and psychology of BSU.

In 1997-1999 the subject of the master thesis studied in a magistracy at faculty of social sciences and psychology of BSU: "Judicial and psychological examination of an emotional state".

In 2006 I have defended the master's thesis on the subject "Psychological Questions of Hearing at the First Interrogation".

In 2007 the rank of the candidate of science on psychology is given.

In 2009 senior teacher of department of psychology

Since 2016 acting as associate professor

WORK

Since 2000 research associate of the BSU "Experimental Psychology" research laboratory.

Since 2009 senior teacher of department of psychology of BSU.

Since 2016 acting as associate professor

Author of 55 articles, theses and 2 programs

THE TAUGHT DISCIPLINES

Gives lectures and gives seminar classes in the following disciplines:

"Introduction to psychology", "Psychology of emotions and motivation", "Legal psychology", "Anomaly and psychology of criminal behavior", "Hearing psychology", "criminal psychology", "Judicial and psychological examination" and also course "Psychology".

SCIENTIFIC INTERESTS

Legal psychology

PARTICIPATION IN CONFERENCES, COURSES AND TRAININGS

1. "Problems and prospects of modern science on a threshold of XXI" it is scientific – a practical conference, Baku 2000

2. "Estimation of knowledge and abilities of parents and tutors in care and development of children of early age" UNICEF, Baku 2002

3. "Problems of the theory and practice of social work" IB, Baku 2003

4. "The XXI century: problems, discussions" it is scientific – a practical conference, Baku 2006

5. "Solutions of problems in the conditions of globalization" it is scientific – a practical conference of young researchers, Baku 2013

6. Scientifically – the practical conference devoted to the 25th anniversary of faculty of social sciences and psychology, Baku 2016

7. "Pedagogical approaches in education: experience of the past and a prospection" it is scientific – a practical conference, Baku 2016

8. "Education and society" international is scientific – a practical conference of young researchers, Baku 2018

LIST OF SOME SCIENTIFIC WORKS

1.Cinayət işləri üzrə məhkəmə-psixoloji ekspertizasının prob­lem­­ləri  haqqında/ “Azərbaycan məktəbi XXI əsrin astanasında: problemlər, perspektivlər” mövzusunda respublika ali məktəblərarası elmi-praktik konfransın tezisləri. Bakı Ali pedaqoji Qızlar seminariyası Bakı, 1999, səh.19-20.

2.Fizioloji affektin məhkəmə-psixoloji ekspertizası məsələləri/ “Elm XXI əsrin astanasında” mövzusunda Elmi-praktik konfransın materialları. “Renessans” Elm-istehsalat mərkəzi. Bakı 1999, səh.11-12.

3Məhkəmə-psixoloji ekspertizasının keçirilməsinin metodikasına dair/ “Müasir elmin aktual problemləri”mövzusunda II  elmi-praktik konfransın tezisləri.”Renessans” Elmi istehsalat mərkəzi. Bakı 1999, səh. 6-7.

4.Fizioloji affektin məhkəmə-psixoloji ekspertizasının bəzi problemləri/ Psixologiya gurnalı  №2, Bakı 1999, səh. 60-66.

5.Stress halının məhkəmə-psixoloji ekspertizası/  “Müasir elm XXI əsrin astanasında problemlər, perspektivlər” mövzusunda elmi-praktik konfransın materialları. “Renessans”Elm-istehsalat mərkəzi. Bakı, 2000, səh 18-20.

6.Tələbə stereotipinin tələbə gənclərin şəxsiyyətinin inkişafında rolu/Müasir elm XXI əsrin astanasında problemlər, perspektivlər” mövzusunda elmi-praktik konfransın materialları. “Renessans”Elm-istehsalat mərkəzi. Bakı, 2000, səh 23-24.

7.İkili hisslər və onların bir-birinə qarşılıqlı təsiri/ BDU “Sosial elmlər və psixologiya fakultəsinin 10 illik yubleyinə həsr olunmuş elmi-praktik konfransın materialları”(19 dekabr 2001), Bakı, 2002, səh.87-88.

8.Şahid ifadələrinə təsir edən amillər/Azərbaycan aspirantlar və Gənc tədqiqatçılar cəmiyyətinin birgə keçirdiyi gənc alimlərin “Müstəqil Azərbaycanda elmin inkişaf istiqamətləri” mövzusuna həsr olunmuş tezisləri (5 iyun). Bakı, 2002, səh. 98-99.

9.Şahid ifadələrinin psixologiyası/ Psixologiya jurnalı  № 4, Bakı, 2003, səh. 99-103.

10.Dindirmə probleminin mahiyyəti və onun öyrənilməsinin əsas istiqamətləri/ Psixologiya jurnalı № 3-4, Bakı, 2004, səh 64-70.

11.Dindirmə prosesi və şəxsiyyətin fərdi-psixoloji xüsusiyyətləri/ Pedoqoji Universitetinin xəbərləri №4. (Humanitar və Təbiət elmləri seriyası) ADPU, 2004, səh. 368-375.

12.Üzləşdirmə zamanı təzahür edən psixoloji halətlər və onların dirdirməyə təsiri/Dil və Ədəbiyyat Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal №1(43), Bakı, 2005, səh. 123-128.

13.Dindirmənin psixoloji məsələlərinin araşdırılmasının yol və vasitələri/Pedaqoji Universitetinin xəbərləri №1. . (Humanitar və Təbiət elmləri seriyası) ADPU, 2005, səh.461-467.

14.Dindirmə prosesində psixoloji təsir məsələləri/Psixologiya jurnalı №1, Bakı, 2005, səh. 83-93.

15.Zərərçəkmiş şəxsin dindirilməsində baş verən yanlışlıqların psixoloji xüsusiyyətləri/ “XXI əsr:mülahizələr, düşüncələr” elmi-praktik konfrans. Bakı, 2005, səh. 113-115

.16.Hüquq psixologiyasında antisosial şəxsiyyətin tədqiqi istiqamətləri/ Dil və Ədəbiyyat Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal №2 (50), Bakı 2006, səh 167-170

.17.Dindirmənin təşkili və keçirilməsində psixoloji üsullardan istifadənin əhəmiyyəti, Psixologiya jurnalı №1, Bakı  2006, səh. 132-140.

18.Dindirmənin bəzi psixoloji xüsusiyyətləri/ Bakı Universitetinin Xəbərlərinin №1 (Sosial-siyasi elmlər seriyası. Bakı 2006, səh.461-467.

19.Dindirmə prosesində baş verən yanlışlıqların dindirilən şəxslərin emosional halətinə təsiri. «XXI əsr: problemlər, mülahizələr» elmi - praktik konfransının materialları. Bakı, 2006. səh 138-140.

20.Yeniyetmələrin cinayət işləri üzrə məhkəmə-psixoloji ekspertizasının keçirilməsinin bəzi psixoloji məsələləri/ Dil və Ədəbiyyat Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal №3 (51), Bakı, 2006. Səh. 58-72.

21.Azad tərbiyə nəzəriyyəsində təhsilin rolu haqqında “XXI əsr: mülahizələr, düşüncələr”mövzusunda elmi-praktik konfransının materialları. Bakı, 2007, səh. 90-92.

22.Yetkinlik yaşına çatmayan şəxslərin dindirilməsinin psixoloji xüsusiyyətləri// AMEA,  Fəlsəfə jurnalı, № 2-3(8), Bakı, 2007, səh. 111-115.

23.Təhsilin humanistləşdirilməsində mətn-dialoq modelinin tətbiqinin psixoloji məsələləri. // Psixologiya jurnalı Bakı, 2008. №2. səh 119-129.

24.Fasiləsiz təhsil prosesində şəxsiyyətin təlim və tərbiyəsinin prinsipləri haqqında. Müasir dövrün sosial-siyasi və iqtisadi problemləri. (məqalələr toplusu) Bakı, 2008 səh.43-45.

25. Aqressiv davranışın tədqiqi istiqamətləri/ Psixologiya jurnalı №3, Bakı, 2009, səh.96- 102.

26. .Yeniyetmələrin əsas kriminoloji göstəricilərinin psixoloji xarakteristikası/ Dil və ədəbiyyat jurnalı№ 3 (79) səh. 336-340.

27.Psixi anomaliyalı cinayətkarların tipologiyası/ Dil və ədəbiyyat jurnalı № 4 (80), Bakı, 2011, səh.245-249.

28. “Kriminal psixologiya” Ali məktəblərin magistratura pilləsi üzrə “Hüquq psixologiyası” ixtisası üçün proqram. Bakı, 2010, 1,0 ç.v.

29. Psixi anomaliyalı şəxslərin cinayət törədən zaman yaranmış cinayi mühakimə məsələlərinin psixoloji təhlili/ Psixologiya jurnalı  №3, Bakı, 2010, səh.158-167.

30.Humanitar biliklərin insanın həyatında rolu / BDU-nun Sosial elmlər və psixologiya fakultəsi.Məqalələr toplusu.Bakı, 2011, səh.149-150.

31. Cinayət hadisəsinin baş vermə səbəbinin psixoloji mahiyyəti/ Psixoloji jurnalı, Bakı, 2012, №1.səh.122-134.

32.  Cinayətin törədildiyi zaman qurbanın özünü aparmasının psixoloji tərəfləri/ Dil və ədəbiyyat jurnlı. Beynəlxalq elmi - metodik jurnal №3 (83)s. 284-288.

  1. 33.  Duyğu və qavrayışın şahid ifadələrinin formalaşmasında rolu/ Sosial və  humanitar elmlərin müasir problemləri   Elmi  əsərlər toplusu. №8, 2012, səh.91-92.

34. Kriminal qrupların yaranmasının  psixoloji tərəfləri/ Dil və ədəbiyyat jurnalı // Beynəlxalq elmi-metodik jurnal № 3 (87) səh. 352-355.

35. Aqressiya insan həyatının ayrılmaz bir hissəsi kimi” Qloballaşma şəraitində sosial problemlərin həlli yolları/ Gənc tədqiqatçıların respublika elmi-praktiu konfransının materialları (26 aprel 2013-cü il). Bakı , 2013, səh. 85-87.

36. Məktəbəqədər yaşlı uşaqlarda emosional sahənin öyrənilməsi/ Dil və  ədəbiyyat jurnalı // Beynəlxalq elmi-metodik jurnal№ 3 (91)  2014.səh. 296-303.

  1. 37. Yeniyetməlik   dövründə   meydana  çıxan   aqres­siv­liyin  təzahür  xüsusiy­yət­ləri/ Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu  № 13. 2014 səh. 82-85.

38. Cinayətkarlar arasında psixi anomaliyalı şəxslərin strukturunun tədqiqi/ Psixologiya gurnalı  2014, №1 səh.86-95 .

39. Cinayi davranış  psixologiyası və anomaliyası(proqram) / Bakı, 2015.  0,5 ç.v..

40. Psixi anomaliyalı cinayətkarların alkoqollaşdırılmış tipinin öyrənilməsinin psixoloji tərəfləri/ Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Bakı, 2015. Buraxılış №15, sıh. 22-27.

41. Affecting factors in the formation of the difficult children/ Dil və ədəbiyyat. Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal, №3 (95), Bakı. 2015, səh.382-385.

42.Azərbaycan ailəsinin milli-mənəvi dəyərlərimizin qoruyucusu kimi/ Elm və Təhsil İnkişaf Strategiyası Gənc Tədqiqatçıların Respublika Elmi Praktik Konfransının materialları. Bakı, 2016, səh.54-58.

43. Hüquqi identikliyin psixoloji struktru və təşəkkül xüsusiyyətləri/ BDU-nun Sosial elmlər və psixologiya fakultəsinin fəaliyyətə başlamasının 25 illik yubileyinə həsr olunmuş “Çağdaş dövr və sosial elmlərin aktual problemləri” mövzusunda Ümumrespublika elmi-praktik konfransının materialları. Bakı, 2016, səh.13-19.

44. Emosiyaların uşaqların inkişafına təsirinin öyrənilməsi yolları/ Ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin anadan olmasının 93-cü ildönümünə həsr olunmuş “Təhsildə pedaqoji yanaşmalar: keçmişin təcrübəsi və gələcəyə baxış” mövzusunda Ümumrespublika elmi-praktik konfransın materialları. Bakı-2016. 4-5 may, 201-205.

45. Hüquqi identiklik anlayışı/ Sosial və huminatar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu. Buraxılış № 17, 2016, səh. 214-218.

46. Viktimoloji tədqiqatlarda qurbanın davranışının psixologiyası/ Bakı Dövlət Universiteti. İlahiyyat fakültəsinin elmi məcmuəsi. 26 dekabr 2016, səh. 295-302.

47. Azərbaycan ailəsinin milli-mənəvi dəyərləri/ Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. ADU-nun Elmi xəbərləri. Cild 2, №-3, Bakı-2017, səh. 182-192.

48. Şəxsiyyətin siyasi sosiallaşmasının psixoloji xüsusiyyətləri/ Sosial və hu­ma­nitar elmlərin müasir problemləri. Bakı, 2017. Buraxılış № 18, səh: 190-194.

49. Siyasi identiklik və onu şərtləndirən amillər/ Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu. Bakı-2017, № 19, səh 254-259.

  1. 50.Çətin yeniyetmələrin şəxsiyyət xüsusiyyətlərinin öyrənilməsinin nəzəri aspektləri/ Bakı   Dövlət Universiteti. İlahiyyat Fakultəsinin Elmi Məcmuəsi № 28, Bakı, 2017, səh. 315-320.

51. Tələbələrdə siyasi identikliyin psixoloji aspektləri/ Qərb universiteti Elmi xəbərlər, Humanitar elmlər seriyası. Bakı 2018, səh 75-89.

52. Tələbələrdə təlim və tərbiyənin vəhdətinin psixoloji mahiyyəti/ Bakı Qızlar Universiteti, Elmi əsərlər.  №1 (33), Bakı -2018, səh. 265-271.

53. Cinayət törətmiş qadınların cinayi davranışlarının  səbəbləri/ Sosial və hümanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu.Buraxılış № 20, 2018, səh. 365-369.

54. Faktors affecting students professional identity/ Science and Education, 2018, Issue 1,p. 40-45.

55. Zorakı tip qadın məhkumların psixoloji xüsusiyyətləri/ Sosial elmlər və psixologiya fakultəsi. Təhsil və cəmiyyət Gənc tədqiqatçıların beynəlxalq elmi-praktik konfransının materialları (20 aprel 2018-ci il) Bakı-2018, səh..194-195.

Bookmark and Share
© Bakı Dövlət Universiteti