Home AZ EN RU
  • DEKAN
  • DEKAN MÜAVİNLƏRİ
  • TYUTORLAR
  • ELMİ ŞURA
  • İŞ İCRAÇISI
  • DƏRS CƏDVƏLİ
  • TƏLƏBƏ HƏYATI
  • FAKÜLTƏ ÜZRƏ İXTİSASLAR
  • TƏDRİS OLUNAN FƏNLƏR
  • FOTOALBOM
  • GÖRKƏMLİ ELM XADİMLƏRİMİZ
  • MƏZUNLAR
  • NƏŞRLƏR
  • DOKTORANTURA
  • MAGİSTRATURA
  • ANA SƏHİFƏ
  • FAKÜLTƏ HAQQINDA
  • KAFEDRALAR
  • LABORATORİYALAR
  • ƏLAQƏ

Bayramov İmdad Mustafa oğlu

BDU-nun Psixologiya kafedrasının dosenti,

psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru

İş telefonu: +(012)539-01-12
Elektron poçtun ünvanı: imdad_bayramov@ List.ru

QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT

06.05.1963-ci ildə anadan olmuşdur.1970-1981-cı illərdə  orta  təhsil almışdır. 1981-1983-ci illərdə hərbi xidmətdə olmuşdur.1983-ci ildə A.A.Jdanov adına Leninqrad (indiki Sankt-Peterburq) Dövlət Universitetinin Psixilogiya fakültəsinə daxil olmuşdur. 1988-ci ildə həmin fakültənini bitirdikdən sonar Azərbaycan Dövlət Universitetinin (indiki BDU) psixologiya kafedrasında təyinatla əmək fəaliyyətinə başlamışdır.1988-ci ildə baş laborant, 1990-1992-ci ildə müəllim, 1993-2003-cü ildə baş müəllim və 2003-cı ildən isə dosent vəzifəsinə qədər yüksəlmişdir. 1995-ci ildə “Kitabi-Dədə Qorqud” dastanlarında Azərbaycan xalqının etnik psixoloji xüsusiyyətlərin inikasıı” mövzusunda namizədlik dissertasiyası  mudafiə edərək psixologiya elmləri namizədi alimlik dərəcəsi adına layiq görülmüşdür. 2007-ci ildə “Qloballaşma şəraitində separatizmin sosial-psixoloji məsələləri” doktorluq dissertasiyası mövzusunu göturmuş və 2007-ci ildə BDU-nun əyani doktoranturasına qəbul olmuş, 2010-cu ildə isə həmin doktoraturanı bitirmişdir.

TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI

  • 1988-1990-cı ildə BDU-nin Psixologiya kafedrasında baş laborant
  • 1990-1992-ci ildə BDU-nin Psixologiya kafedrasında müəllim
  • 1992-2003-ci ildən BDU-nin Psixologiya kafedrasında baş müəllim
  • 2003-cü ildən isə dosent
  • 1995-ci ildə “Kitabi-Dədə Qorqud” dastanlarında Azərbaycan xalqının etnik psixoloji xüsusiyyətlərin inikasıı” mövzusunda namizədlik dissertasiyası müdafiə edərək psixologiya elmləri namizədi alimlik dərəcəsi adına layiq görülmüşdür.

ƏMƏK FƏALİYYƏTİ

1988-ci ildən bu günə kimi BDU-nun psixologiya kafedrasında çalışır

TƏDRİS ETDİYİ FƏNLƏR

“Ümumi psixologiya”, “Psixologiya tarixi”, “Psixologiyanın əsasları”, “XX əsr psixologiyasının nəzəri məktəbləri”, “Psixi vəziyyət-nəzəriyyə və tətbiqi məsələlər”, “Ümumi psixologiyada şüur və şüursuzluq”.

TƏDQİQAT SAHƏSİ

Separatçılığın sosial-psixoloji xüsusiyyətlərinin araşdırılması Azərbaycanda separatçılığın növlərini müəyyənləşdirməyə və onların inkişaf dinamikasını proqnozlaşdırmağa imkan verir.  Problemin tədqiqi,  Azərbaycanda yaşayan etnik qrupların tarixinin və müasir sosial-psixoloji problemlərinin daha dərindən öy­rənilməsi, respublikada milli dövlət quruculuğuna mane olan separatçılıq meyil­lərinin sosial-psixoloji, sosial-mədəni səbəblərinin müəyyənləşdirilməsi və onların aradan qaldırılması istiqamətində adekvat addımlar atılması baxımından mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Azərbaycan dövləti ərazisində davam edən Daglıq Qarabağ separatçılığı öz sosial-psixoloji xüsusiyyətlərinə görə etno separatçılığın ən radikal və qəddar formasıdır. Buna görə də erməni separatçılığının sosial-psixoloji ba­xımdan  öyrənilməsi, istər Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin həlli, istərsə də regionun sabit, ahəngdar inkişafı ücün, müəyyən tədbirlərin həyata keçirilməsini zəruri edir.

2011–ci ildə həmin mövzunu tamamlayaraq psixologiya kafedrasına müza­kirəyə təqdim edib.

İ.M Bayramov  3 dərslik və dərs vəsati (XX əsr psixologiyasının nəzəri məktəbləri), bir monaqrafiya (Qloballasma saraitinda seperatizmin etnopsixoloji xususiyyətləri.BAKI-2008),  87-dan cox  elmi məqalələrin, 10 metdik ğöstəriş və proqramların, və xarici ölkələrdə 23-dən cox elmi məqalələrin müəllifidir.

„Kitabi-Dədə Qorqud dastanlarında Azərbaycan xalqının etnik psixoloji xüsusiyyətlərinin inikası”, 1996-ci il

Doktorluq dissertasiyasının mövzusu:

Qloballaşma şəraitində separatizmin social-psixoloji məsələləri


SEÇİLMİŞ ƏSƏRLƏR

  1. Psixi deprivasiya etnoseparatizm konteksində // Psixologiya jurnalı, 4, Bakı, 2003
  2. Terrorizm və milli ədavət psixologiyası // Dil və Ədəbiyyat. Nəzəri elmi-metodik jurnal 3(37) Bakı, 2003.
  3. İctimai və siyasət psixologiyasinin aktual məsələləri. Bakı, “Anadolu” nəşriyyatı, 2003. proqram
  4. Psixi deprivasiya etnoseparatizm konteksində // Dil və Ədəbiyyat. Nəzəri elmi-metodiki jurnal, 4(30), Bakı, 2003
  5. Etnoseperatizmin güclənməsinin sosial-psixoloji əsasları // Dil və Ədəbiyyat 1(49), 2006, s.171-173
  6. Qloballaşma şəraitində separatizmin sosial-psixoloji əsasları // Bakı Universitetinin xəbərləri, 4, 2007, s.173
  7. Terrorizm fenomenin sosial psixoligayasi // Fəlsəfi Araşdırmalar İctimai Birliyi Fəlsəfə Elmi-nəzəri jurnal 4(9), Bakı, 2007, s.68
  8. Bəzi sosial-psixoloji ziddiyyətlər və etnoseparatizm // Psixologiya jurnalı, Elmi praktik jurnal, 2, 2007, s.92
  9. Sosial-siyasi problemlər // Elmi nəzəri jurnal 1(18), Bakı, 2008, s.50
  10. Yeniyetmələrin aqressiv davranışının psixoloji xususiyyətləri // Bakı Uni­versitetinin xəbərləri, 2, 2008, s. 166.Həmmüəllif: M.Vəliyev A.Mustafayev
  11. Qloballaşma şəraitində seperatizmin etnopsixoloji xüsusiyyətləri(monoqrafiya) ADPU-nəşriyyatı, 2008
  12. Ümumi psixologiyada şüur və şüursuzluq problemi / Proqram B., ADPU nəşriyyatı, 2012, 3 ç.v. (rus və azərb dilində)
  13. Qloballaşma dövründə mədəni identikliyin formalaşmasına dair yanaşmalar / «Psixologiya» jurnalı. B., 2013, №1 (M.Vəliyev, A.Mustafayev)
  14. Ümumi psixologiyada şüur və şüursuzluq problemi / Tədris proqramı. B., 2013
  15. Psixi vəziyyət – nəzəri və tətbiqi məsələlər / Metodik göstəriş. B., 2013
  16. Psixi vəziyyət – nəzəri və tətbiqi məsələlər / Tədris proqramı. B., 2013
  17. О роли наüиональной идентичности в формировании этносепаратизма/ Вектор науки Тольяттинского государственного университета. Серия: Педагогика, психология. 2013, 1(12), стр.35
  18. Posttravmatik stress və onun təzahürləri/ BDU. Sosial elmlər və psixologiya fakultəsi. Cəmiyyətdə şəxsiyyətin yaradıcı potensialının inkişaf etdirilməsi yolları. Gənc tədqiqatçıların respublika elmi-praktik konfransının materialları (18 aprel 2014-cü il) Bakı, 2014. s.55-56. (          M.Vəliyev)
  19. Utancaqlıq və onun təzahür formaları/ BDU. Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu. Buraxılış №12. Bakı, 2014. s. 417-422. (M.Vəliyev)
  20. Təlimdə müvəffə­qiyyət­siz­liyin psixofizioloji as­pektləri/ BDU. Sosial və huma­nitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu. Buraxılış №13. Bakı, 2014.s.138-141. (M.Vəliyev, A.Mustafayev)
  21. Qloballaşma dövründə mədəni identlikliyin formalaşmasına dair yanaşmalar/ Jurnalistika (ictimai-siyasi humanitar elmlər seriyası) №1. Bakı, 2014. s.256-268 (M.Vəliyev, A.Mustafayev)
  22. Eldən gedən insan/ Yusif Mil­lət­oğlu. Müəllimliyin Bay­ram müəllim zir­və­si. Bakı 2014
  23. Social and psychological foundations of ethnic separatism in the southern caucasus / İnternational journal of life sciences, 2015, p. 104-108.
  24. Антропогенные установки в психологических основах этнического сепа­ратизма в условиях модернизаüии/ Мiжнародний науковий форум: соüiо­ло­гiя, псiхологiя, педагогiка, менеджмент, Bakı, 2015. Buraxılış №18, 82-89
  25. 289 s.
  26. Qloballaşma şəraitində separatizmin sosial-psixoloji mahiyyəti/ Elmi xəbərlər, Bakı, 2015. Buraxılış №4, 259-266.
  27. Təsərrüfat təfəkkürünün psixologiyası: vergi aspektləri/ Azərbaycanın davamlı inkişafında vergi siyasətinin rolu. Elmi-praktik konfransın materialları. Şamaxı, 5 iyun 2015-ci il, 231-233 s. (A.Mustafayev, M.Vəliyev)
  28. Сепаратизм как крайнее проявление этнической идентичности/ Науковий журнал «Politicus». ISSN 2414-9616. Выпуск 1.2016, 186-193.
  29. Соüиально-психологические основания формирования этнического сепа­ратизма в различных этнических группах/ Азимут научных исследований: педагогіка и психология. ISSN 2309-1754, 2016. Т. 5. № 2 (15), 186-189.
  30. Роль Л.С.Выготского в развитии психологии/ Сборник докладов по результатам научно-практической конференüии «Человек в мире неопределенности: методология культурно-исторического познания», к 120-летию со дня рождения Льва Семеновича Выготского, Москва-2016, 107-114. (A.Mustafayev, M.Vəliyev)
  31. Müəllim peşəsinə hazırlığın psixoloji xüsusiyyətləri  / Ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin anadan olmasının 93-cü ildönümünə həsr olunmuş “Təhsildə pedaqoji yanaşmalar: keçmişin təcrübəsi və gələcəyə baxış” mövzusunda Ümumrespublika elmi-praktik konfransın materialları. Bakı, 2016. 4-5 may, 252-254. (A.Mustafayev, M.Vəliyev)
  32. Qloballaşma şəraitində separatizin sosial-psixoloji mahiyyəti/ Elmi xəbərlər. Bakı-2015. Buraxılış №4,259-266.
  33. Yeniyetmələrin valideynləri ilə qarşılıqlı münasibətləri/ BDU. Sosial elmlər və psixo­logiya fakültəsi. Sosial və huma­ni­tar elmlərin müasir problem­ləri. Elmi əsərlər toplusu. Bura­xılış №17, Bakı, 2016. səh. 167-171.(A.Mustafayev, M.Vəliyev)
  34. Vergi sahəsində kadr siyasətinin bəzi məsələləri/ BDU. Sosial elmlər və psixo­logiya fakültəsi. Sosial və huma­ni­tar elmlərin müasir problem­ləri. Elmi əsərlər toplusu. Bura­xılış №17, Bakı, 2016. səh. 176-180. (A.Mustafayev)
  35. Vergilərin ödənilməsi və onlardan yayınmanın motivləri/ BDU. Sosial elmlər və psixo­logiya fakültəsi. Sosial və huma­ni­tar elmlərin müasir problem­ləri. Elmi əsərlər toplusu. Bura­xılış №17, Bakı, 2016. səh. 195-198 (A.Mustafayev, M.Vəliyev)
  36. Некоторые аспекты формирования профессиональной направленности студентов/ “Çağdaş dövr və sosial elmlərin aktual problemləri” mövzusunda Ümumrespublika elmi konfransın materialları. Bakı-2016, 24-26. (A.Musta­fayev, M.Vəliyev)
  37. Qloballaşma və onun sosial-psixoloji təhlili/ ARTN Azərbaycan Respubli­kasının Təhsil İnstitutu. c.84 № 5, s.117-125
  38. Müasir dövrdə mədəni və psixoloji identiklik problemləri/ BDU İlahiyyat fakültəsinin elmi məcmuəsi. № 27, 2017, s.65-75
  39. Separatism as an extreme manifestation of ethnic identity/ BDU Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu. Bakı, 2017, № 18, 176-184 s.
  40. Separatizm probleminin psixoloji mahiyyəti və tədqiqi məsələləri/ Bakı Avrasiya Universiteti. Sivilizasiya. Tom 6, № 1, 2017 (33), 19-25 s.
  41. Separatizmin psixoloji mahiyyəti və tədqiqi istiqamətləri/ Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyasi Fəlsəfə İnstitutu. Elmi əsərlər. Bakı, 2017, № 1(28), 104-110 s.
  42. Etnik mənlik şüurunun struktur komponentləri/ Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu. Bakı, 2017, № 19, 257-262 s. (A.Mustafayev, M.Vəliyev)
  43. Destruktiv davranışın fenomenologiyası/ Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu. Bakı, 2017, № 19, 280-284 s. (A.Mustafayev, M.Vəliyev)
  44. Separatizmin və identikliyin formalaşması istiqamətləri/ Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu. Bakı, 2017, №19, s.247-253
  45. Tolerantlıq səviyyəsinin etnik identiklik əlamətlərinə görə tədqiqi/ ARTN Azərbaycan Respublikasının Təhsil İnstitutu. Bakı , 2017, c.84, № 6, s.182-191
  46. Etnoseperatizm sosial-psixoloji problem kimi // ADU Elmi xəbərlər. Bakı, 2017, N4, səh.83-90
  47. Seperatism as an extreme manifestafion of etnnik identity. Milton Studies Volume 61. İssue İ. USA 2018
  48. Psixi vəziyyət-nəzəriyyə və tətbiqi məsələlər.Proqram. Qriflə. Bakı, 2018
  49. XX əsr psixologiyasının nəzəri məktəbləri. Proqram. Qriflə. Bakı, 2018
  50. XX əsr psixologiyasının nəzəri məktəbləri. Metodik göstəriş. Qriflə. Bakı, 2018
  51. Psixi vəziyyət-nəzəriyyə və tətbiqi məsələlər. Metodik göstəriş. Qriflə. Bakı, 2018
  52. Pedaqoji kadrların hazırlanması probleminin bəzi problemləri// Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu. Bakı 2019, №22, s.346-351.
  53. Pedaqojiprosesinidarə olunmasınınxüsusiyyətlərivə pedaqoji ünsiyyət. //Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu. Bakı 2019, №22, s.382-386.
  54. The study of etnic identity and the problems of moderen seperatism in the context of qlobalization Dilemas contemporaneos. // Educacion, Politika y Valores Year VII special 2019 october.Mexico 2019. 284-286
  55. Seperatism as an extreme manifestion of ethnic identity// Dilemas contemporaneos. Educacion, Politika y Valores Year VI special 2019 december. Mexico 2019. 17-35.
  56. Общая характеристика познавательной активности учащихся //  Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu. Bakı 2019, №22, s.87-91.
  57. The fhenomenon of separatism and its psychological mechanism  as an extreme manifes­taion of ethnic identity, Journal of critical Reviews. JCR. 2020; 7(6): 1172 .ISSN 2394-4125,2020 Vol. 7 ,Issue 6, december 2020. p1172-1176.
  58. Etnopolitica-principios regualadores del etno-separatismo, Web of Science Master journalist   Cuestionespoliticas Vol.38 Especial 208-221. 26.10.2020
  59. Ethnopolitics: regulatory principles of ethnoseparatism, Web of Science Cuestiones Politicas. UNIV ZULIA, FAC CIENCIAS JURIDICAS & POLITICAS, AV 4 BELLAVISTA CON CALLE 74, EDIF FUNDALUZ, PISOS 10 & 4, MARACAIBO, 4002, VENEZUELA. Vol.38, Núm.66(2020) s.208-221
Bookmark and Share
© Bakı Dövlət Universiteti