Home AZ EN RU
  • DEKAN
  • DEKAN MÜAVİNLƏRİ
  • TYUTORLAR
  • ELMİ ŞURA
  • İŞ İCRAÇISI
  • DƏRS CƏDVƏLİ
  • TƏLƏBƏ HƏYATI
  • FAKÜLTƏ ÜZRƏ İXTİSASLAR
  • TƏDRİS OLUNAN FƏNLƏR
  • FOTOALBOM
  • GÖRKƏMLİ ELM XADİMLƏRİMİZ
  • MƏZUNLAR
  • NƏŞRLƏR
  • DOKTORANTURA
  • MAGİSTRATURA
  • ANA SƏHİFƏ
  • FAKÜLTƏ HAQQINDA
  • KAFEDRALAR
  • LABORATORİYALAR
  • ƏLAQƏ

Kazımova Kamilə Qinyaz qızı

Psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru

Bakı Dövlət Universiteti Sosial elmlər və psixologiya fakültəsi Psixologiya kafedrasının baş müəllimi

İş telefonu: 439-01-12

e-mail: [email protected]

QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT

K.Q.Kazımova 1968-ci il iyulun 30-da Tovuz rayonunda anadan olmuşdur.1995-ci ildə BDU-nun Sosial elmlər və psixologiya fakultəsinin psixologiya ixtisasını fərqlənmə diplomu ilə bitirmişdir. 1996-cı ildən 2001-ci ilin fevral ayına qədər BDU-nun Psixologiya kafedrasında saathesabi müəllim  işləmişdir. 1996-cı ildən 1998-ci ilin mart ayına qədər Bakı Ali Hərbi Birləşmiş Komandanlıq məktəbində müəllim işləmişdir. 1998-ci ilin mart ayından 2000-ci ilin fevral ayına qədər BDU-nun psixologiya kafedrasında baş laborant işləmişdir. 2000-ci ilin fevral ayından 2001-ci ilin fevral ayına qədər Bakı Ali Hərbi Birləşmiş Komandanlıq məktəbində baş müəllim işləmişdir. 2001-ci ildə Psixologiya kafedrasına müəllim vəzifəsinə təyin edilmişdir. 2011-ci ildən  hal-hazıra qədər Psixologiya kafedrasında baş müəllim vəzifəsində çalışır. 65 elmi əsərin - 34 məqalənnin (o cümlədən 3 məqalə Web of science),  27 tezisin, 2 proqramın (Klinik Psixologiya, Ailə psixologiyası) 1 dərsliyin (müştərək), 1 kütləvi monaqrafiyanın  (Türkiyə, Ankara) müəllifidir.

TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI

  • 1990-1995-ci illərdə BDU-nun Sosial elmlər və psixologiya fakültəsinin Psixologiya ixtisası üzrə təhsil alıb (fərqlənmə diplomu).
  • 2005-ci il«Seyid Əzim Şirvani irsində etnik psixoloji xüsusiyyətlərin əks etdirilməsi problemi» (19.00.05 - sosial psixologiya) mövzusunda fəlsəfə doktoru  dissertasiyasının  müdafiəsi  (diplom EN №03746)
  • 2011-ci il Moskva Klinik Hipnoz  İnstitutunda   Hipnoterapiya  üzrə  kurs,  Hipnoterapevt

ƏMƏK FƏALİYYƏTİ

  • 1996-cı ildən 2001-ci ilə qədər BDU-nun Psixologiya kafedrasında saathesabı müəllim
  • 1996-1998-ci illər Bakı Ali Hərbi Birləşmiş Komandınlıq məktəbi, müəllim
  • 1998-2000-ci illər BDU-nun psixologiya kafedrası, baş laborant
  • 2000-2001-ci illər Bakı Ali Hərbi Birləşmiş Komandınlıq məktəbi, baş müəllim
  • 2001-2011-ci illər – Bakı Qızlar Universiteti  əvəzçiliklə müəllim
  • 2001-2011-ci il illər BDU psixologiya kafedrası, müəllim
  • 2011-ci ildən indiyə qədər - BDU psixologiya kafedrası, baş müəllim
  • 2018-ciildən indiyə kimi BDU-nun SABAH qruplarınında müəllim
  • 2019-cu  ildən indiyə qədər – Bakı Qızlar Universiteti saathesabı müəllim

TƏDRİS ETDİYİ FƏNLƏR

Klinik psixologiya, Psixologiya, Sosial psixologiya, Ailə psixologiyası, İnkişaf və yaş psixologiyası, Psixologiya (duyğu və qavrayış), Psixologi­yanın tədrisi metodikası, İdarəetmə psixologiyası

TƏDQİQAT SAHƏSİ

Klinik psixologiyanın müxtəlif sahələri - o cümlədən psixoterapiyanın müxtəlif növləri  (Hipnoterapiya, Artterapiya, Koqnitiv biheviorial terapiya,  Pozitiv psixoterapiya,  Loqoterapiya, Geştaltterapiya, Enerji FET(Emosional azad olma texnikası) və s. Həmçinin onun elmi maraqları  Ailə psixologiyası, Sosial psixologiya, Umumi psixologiya, Praktik psixologiya və s. sahələr də əhatə edir.  O, eyni zamanda öz elmi nailiyyətlərini praktik psixoloq kimi də tətbiq edir. Hal-hazırda kafedrada klinik psixologiya üzrə “Sarışan hallar (Obsessiv-kompulsiv pozuntu) pozuntusundan əziyyət çəkən tələbələrin idrak fəallığının öyrənilməsi və aradan qaldırılması yolları” adlı elmi-tədqiqat işi üzərində isləyir. Həmçinin pandemiya ilə bağlı Azərbaycan xalqının emosional gərginliyinin tənzimlənməsi ilə bağlı və müharibə bölgəsində yaşayan insanların mənəvi psixoloji cəhətdən yaxşılaşdırılmasına xidmət edən ödənişsiz online konsultasiyalar həyata keçirir. Bununla yanaşı kafedranın bir qrup əməkdaşı ilə birlikdə “Pandemiyanın Azərbaycanda əhalinin emosional durumuna təsirinin psixoloji səciyyəsi” adlı tədqiqat işi (600 nəfər respondent) üzərində çalışaraq, müasir dövrdə elmi-praktik əhəmiyyətli nəticələr əldə edilən məqalə hazırlayıb. Həmçinin Amerikada çap olunan “Education” jurnalının redaksiya heyətinin üzvüdür.

 

İŞTİRAK ETDİYİ KONFRANSLAR, KURSLAR, TRENİNQLƏR

  1. S.Ə.Şirvani irsində mənfi-etnik-psixoloji xьsusiyyətlərin aradan qaldırılması yolları barədə//BDU-80 Aspirantların və Gənc Tədqiqatçıların  Elmi Konfransı Bakı, 2000, s. 86-87
  2. Изучение роли мышления в эффективной организации процесса обучения// “İnnovasiya, təhsilin keyfiyyəti və inkişafı” II Beynəlxalq Elmi konfransı. Bakı, 7-9 iyun 2012, s.199-200. (M.Mustafayev)
  3. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi və Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun təşkilatçılığı ilə 22-24 may 2014-cü il tarixində Bakı şəhərində keçirilən “Müəllim hazırlığının müasir problemləri: texnologiya, təhsil və inkişaf” III Beynəlxalq Elmi konfransında iştirak
  4. 2014-cü ildə BDU-da təşkil olunmuş Artterapiya”  layihəsində  təlimçi
  5. Milli və etnik identikliyin bəzi psixoloji məsələlərinə dair//Mədəni müxtəliflik: Dünya və Azərbaycan. Beynəlxalq elmi-praktik konfrans. Bakı 29 aprel 2016, s. 288-289 (M.Mustafayev, N.Məhərrəmova)
  6. Obsessiv-Kompulsiv Pozuntunun yaranma səbəbləri və növləri//VII. Uluslararası Meslek Yüksekokulları Sempozyumu UMYOS-2018 s.391-395 (Y.Vəliyeva, F.Rzazadə)
  7. Müasir Azərbaycan Psixoloqları İctimai birliyi və Psixologiya Elmi-Tədqiqat İnstitutunun birgə layihəsi olan 25-26 iyul 2019-cu ildə 20 saat müddətində keçirilən “Psixologiya zirvəsi: problemlər, perspektivlər və yeni yanaşmalar” Beynəlxalq Konfransında iştirak
  8. Dünyanın ən böyük psixoloji təcrübələrindən biri: Koronavirus pandemiyası//COVİD-19 pandemiyasının bioloji və sosial aspektləri mövzusunda Beynəlxalq virtual konfrans ,  5-6 may Azərbaycan, s. 119-125  Bakı, 2020
  9. Роль Современных Методов Обучения в Улучшении Познавательной Активности Студентов//LXXXIII Международная научно-практическая конференция Роль Психологииии ПедгогикивДуховном РазвитииОбщественнойМысли Современности (пп-83)стр. 119-123 27 aprel 2020 (M.Hüseynzadə, G.Əsədzadə)

SERTİFİKATLAR/TƏŞƏKKÜRNAMƏLƏR

  1. 28 avqust-1 sentyabr 1995 - YUNİSEF-in məsləhətçisi  Nila Kapor tərəfindən keçirilən  “Stress keçirmiş uşaqlara  kömək” mövzusunda  olan seminarda iştirak etdiyinə görə sertifikat
  2. Iyul-avqust 2011 - Moskva Klinik Hipnoz İnstitutunda “ Hipnoterapiya ” üzrə kursda hipnoterapevt adına layiq görülmüş və  iştirak etdiyinə görə beynəlxalq sertifikat
  3. 2016-cı ildə Dos.Karavaeva Tatyana” (Bexterev adına Tədqiqat İnstitutu) tərəfindən keçirilən “Koqnitiv-davranış terapiyası” (2 günlük) üzrə seminarında  iştiraka görə sertifikat
  4. 2016 - Sosial Elmlər və Psixologiya fakültəsinin 25 illiyi münasibəti ilə Universitetin və fakültənin ictimai işlərində habelə gənc nəslin yetişdirilməsində və uzun müddət səmərəli fəaliyyəti ilə fərqlənməsinə görə Bakı Dövlət Üniversiteti rektorluğu tərəfindən təşəkkürnamə
  5. 2016-cı ildə ADA Universitetinin tələbələri ilə birlikdə Binəqədi rayonu 144 №-li  tam orta məktəbdə həyata keçirilən “Kompüter  texnologiyalarının uşaqlar üzərindəki təsiri” movzusunda lahiyədə  iştiraka görə sertifikat
  6. 22-23 noyabr 2016  - “Cognitive Behavioural Therapy” üzrə  Bakıda  dos. Karavaeva Tatyana” (Bexterev adına Tədqiqat İnstitutu) tərəfindən keçirilən seminarda  iştirak etdiyinə görə sertifikat
  7. 26  fevral 6 mart 2018  -  Müasir Azərbaycan Psixoloqları Cəmiyyəti tərəfindən Bakıda Amerikanın Georgetown Universitetinin professoru Ph.D., PT, FAPTA Toby Long tərəfindən keçirilən For active participation in training in “Early İntervention  held” adlı seminarda iştiraka görə
  8. 23/24.05.-31.10.2018 - p.ü.f.d. Nataliya Krasovskaya tərəfindən BDU-da  keçirilən “Metaforik assosiativ kartlar metodikasına giriş” mövusunda praktiki psixologiya üzrə treninqdə iştirak edərək  müvafiq praktik iş aparmasına görə sertifikat
  9. 8-9 sentyabr 2018 -  “Müasir müəllimin fərdi işçi planının (syllabus)  tərtibi”  (Təhsil Nazirliyinin dəstəyi ilə  “Sabah” qruplarında dərsin keyfiyyətini daha da yuksəlmək üçün keçirilən) təlimində uğurla iştirakına görə ADA Universiteti tərəfindən sertifikat
  10. 16-18 oktyabr 2018 -  “7th İnternational Vocational Schools Symposium”da iştirakına görə sertifikat
  11. Müasir Azərbaycan Psixoloqları İctimai birliyi və Psixologiya Elmi-Tədqiqat İnstitutunun birgə layihəsi olan 25-26 iyul 2019-cu ildə 20 saat müddətində keçirilən “Psixologiya zirvəsi: problemlər, perspektivlər və yeni yanaşmalar” Beynəlxalq Konfrans daxilində Dos.Tayfun Doğan tərəfindən keçirilən “İyi yaşamın bilimi: pozitiv psikoloji” mövzusunun təcrübədə tətbiqini öyrəndiyinə görə və Dos.Tuğba Sarı tərəfindən keçirilən “Pozitiv psikoterapi və terapide hikayelerin kullanılması” mövzusunun təcrübədə tətbiqini öyrəndiyinə görə sertifikat
  12. 28 dekabr 2019 – Təhsil Nazirliyi tərəfindən “Bakı Dövlət Universitetinin 100 illiyi münasibətiilə (1999-2019) Azərbaycan Respublikasının yubiley medalı” ilə təltifi (əmr № K-1927)
  13. Koral tərəfindən 14,15,16 avqust 2020-ci il tarxində keçirilən The Guild of Energists Beynəlxalq Enerji EFT təlimində (Emosional azad olma texnikası) iştiraka görə beynəlxalq sertifikat

 


ELMİ ƏSƏRLƏRİ

  1. (M. Pənahova) s.118.
  2. S.Ə.Şirvani irsində bəzi etnopsixoloji məsələlər tezis Bakı Ali Pedaqoji Qızlar Seminariyası «Azərbaycan məktəbi XXI əsrin astanasında problemlər, perspektivlər» mövzusunda Respublika Ali-məktəblərarası elmi-praktik konfransının tezisləri. Bakı, 1999. s-20.
  3. S.Ə.Şirvani irsinin araşdırılmasının əsas istiqamətləri haqqında BDU-nun elmi konfransının materialları. Bakı 1999. s.466-467.
  4. S.Ə.Şirvani irsində mənfi-etnik-psixoloji xüsusiyyətlərin aradan qaldırılması yolları barədə BDU-80 Aspirantların və Gənc Tədqiqatçıların Elmi Konfransının tezisləri. Bakı, 2000. s.86-87.
  5. S.Ə.Şirvani irsində xarakter problemi. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Azərbaycan Elmi Tədqiqat Pedaqoji kadrların təkmilləşdirilməsi və yenidən hazırlanması. Bakı 2000. s.10-12.
  6. S.Ə.Şirvani irsində şəxsiyyətin təşəkkülünün bəzi məsələləri Aspirantların və Gənc Tədqiqatçıların VI Respublika Elmi Konfransının materialları. Bakı, 2000. s. 274- 275
  7. S.Ə.Şirvani irsinin araşdırılmasının əsas istiqamətləri və onun psixoloji təhlili haqqında «Psixologiya» jurnalı №1-2., «Renessans» elm-istehsalat mərkəzi. Bakı, 2000. s.114-123.
  8. S.Ə.Şirvani irsində müsbət adət-ənənələrin qorunması və müasir dövrə çatdırılmasına dair Azərb.Respublikası «Renessans» elm-istehsalat mərkəzi «Müasir elm XXI əsrin astana­sında; problemlər, perspektivlər» mövzusunda elmi-praktik konfransın materialları. Bakı, 2000. s.20-21.
  9. S.Ə.Şirvani irsində əks etdirilən bəzi sosial-psixoloji problemlər. Azərbaycan Respublikası As­pi­rantları və Gənc Tədqiqatçıların Respublika konfransının tezisləri. Bakı, 2001. s.17-19.
  10. S.Ə.Şirvani irsində pedaqoji və psixoloji ideyaların əks etdirilməsi. Azərbaycan Respub­li­ka­sı Təhsil Nazirliyi, Bakı Dövlət Universitetinin Sosial elmlər və psixologiya fakültəsinin 10 illik yubileyinə həsr olunmuş Elmi-praktik konfransının materialları. Bakı,2001.s.85-87.
  11. Problemli təlimin psixo­lo­ji mahiyyəti Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi Bakı Ali Pedaqoji Qızlar Semi­nari­yası. BAPQS-in «Elmi xəbər­ləri» III buraxılış, «Nurlan» nəş., Bakı, 2001 s.31-34.
  12. S.Ə.Şirvani irsində mənəvi sərvət birliyinin inikası Azərbaycan Respublikası Təhsil Naziriliyi Bakı Dövlət Universiteti Sosial elmlər və psixologiya fakültəsi. Respublika gününə həsr olunmuş «Müstəqilliyin yollarında problemlər, pers­pektivlər» mövzusunda Elmi-praktik konfransının ma­terial­ları. Bakı, 2002. s.52-53.
  13. S.Ə.Şirvani irsində əks etdirilən əsas sosial-psixoloji problemlər. Bakı Universitetinin Xəbərləri Sosial-Siyasi Elmlər Seriyası №1-2.Bakı, 2002 s.5-12.
  14. Şirvaninin maarifçilik ide­ya­­larının psixoloji təhlili «Dil və ədəbiyyat» Nəzəri, elmi-metodik jurnal №2(36), Bakı, 2003 s.103-106.
  15. Şirvani irsində etik görüşlərin inikası və onun psixoloji təhlili Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi Aspirantların və Gənc Təqdiqatçıların Respublika elmi Konfransının Materialları.Bakı.2003 s.101-103.
  16. S.Ə.Şirvani irsində etnik stereotip və yönümlərin inikası Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi Bakı Ali Pedaqoji Qızlar Semi­nari­yası.BAPQS-in «Elmi xəbər­ləri» III buraxılış, «Nurlan» nəş., Bakı, 2003 s.38-41.
  17. Şəxsiyyətin sosial-adaptasiya məsələləri Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi Bakı Ali Pedaqoji Qızlar Semi­nari­yası.BAPQS-in «Elmi xəbər­ləri» III buraxılış, «Nurlan» nəş., Bakı, 2003 s.16-18.
  18. S.Ə.Şirvani irsində şəxs­iyyətin mənəvi keyfiyyət­lərin əks etdirilməsi çap olunmuş Bakı Universitetinin Xəbər­ləri Sosial-Siyasi Elmlər Se­riyası. 2004. s.14-17.
  19. Problemli təlim və idrak maraqları Gənc tədqiqatçıların «XXI əsr mülahizələr, düşüncələr» mövzusun­da elmi-praktik konfran­sın materi­alları, 16 may, 2006.səh152
  20. Şəxsiyyətin sosiallaşmasının bəzi məsələləri məqalə «Psixologiya» jurnalı №1,Bakı-2007 s.14-17.
  21. Sığorta işinin təşkilində ünsiyyətin rolu məqalə Azərb. Resp. Təhsil Nazirliyi. BDU Sosial elmlər və psixologiya fakültəsi Ümummilli liderimiz H.Ə.Əliyevin anadan olmasının 85-ci ildönümünə həsr olunmuş «Müasir dövrün Sosial-Siyasi və İqtisadi problemləri» adlı məqalələr toplusu. Bakı, 2008 s.47-48 (M.Mustafayev).
  22. Şəxsiyyətin sosiallaşmasında etnik-psixoloji xüsusiyyətlərin rolu. Bakı Qızlar Universitetinin Elmi Xəbərləri. BQU Bakı №2, 2009, s.136 -141 (X.Musayeva).
  23. Klinik psixologiya/ Bakı Qızlar Universitetinin «Pedaqogika və psixologiya» kafedrasının proqramları, klinik psixologiya üzrə, s.104-112.
  24. Kiçik məktəblilərdə stress problemi. Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun «Elmi Xəbər­lər» jurnalı, Bakı-2010, s.27-32 (K.Əliyeva).
  25. Attraksiya probleminin təd­qi­qinə dair.Bakı Pedaqoji Kadrlanın İxtisasa və Yenidənhazır­lanma İnstitutu­nun keçirdiyi Beynəlxalq konfrans. Bakı-2010, s.37-38 R.Cabbarov, M.Mus­tafayev).
  26. Atraksiyanın psixoloji mahiyyəti və ona təsir göstərən amillər. Elmi əsərin məcmusu. Qərb Universiteti. Bakı 2011, s.13- 16. (M.Mustafayev).
  27. 3 yaş böhranı, оnun təzahür xüsusiyyətləri. ARTP-nin «Elmi əsərləri», Bakı. 2011, № 3, s.107-109. (M.İsmayılova).
  28. Изучение роли мышления в эффективной организации процесса обучения/ “İnnovasiya, təhsilin keyfiyyəti və inkişafı” II Beynəlxalq Elmi konfransının materialları. Bakı, 7-9 iyun 2012, s.199-200 (M.Mustafayev).
  29. Pedaqoji texnologiyalar tədrisin keyfiyyətinin mühüm şərti kimi. “Təhsil sistemində gənc nəslin təlim tərbiyəsi üzrə işin təşkili və onun yaxşılaşdırılması istiqamətləri” mövzusunda Respublika Elmi konfransının materialları. Bakı, 28 iyun 2012, s.46-47, Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutunun Elmi Əsərləri № 4.
  30. Yeniyetməlik yaş böhranının psixoloji inkişaf xüsusiyyətləri. Bakı, 2012. Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutunun Elmi Əsərləri №4. s.165-168 (M.İsmayılova).
  31. Müəllim hazırlığında idrak fəaliyyətinin rolu. Azərbaycan Xalqının Ümummilli Lideri H.Əliyevin anadan olmasının 90-cı il dönümə həsr olunmuş “Müəllim hazırlama siyasəti və problemləri” beynəlxalq simpoziumu, 3-4 may, Bakı, 2013, s.61.
  32. Təlim motivasiyasının formalaşmasında müəllimin rolu. APİ-nin elmi xəbərləri №3 Bakı, 2013, s. 305-308(M.İsmayılova).
  33. Müəllim hazırlığında müəllim tələbə əməkdaşlığı/ Müəllim hazırlığının müasir problemləri: texnologiya, təhsil və inkişaf. III Beynəlxalq konfrans. Bakı, 2014 s.69-70.
  34. Hipnoterapiyanın bəzi məsələlərinə dair. Xəbərlər. Elmi-metodik jurnal. Buraxılış №3, 2014, 32-35 (M.Mustafayev)
  35. Yeniyetmələrdə səmərəli yadda saxlamanın yol və vasitələri Azərbaycan Respublikasэ Təh­sil Nazirliyi, Azərbaycan Müəllimlər İnstitutu, “Xəbərlər” elmi-metodik jurnalı. №2, Bakı, 2015. s.43-45 (M.İsmayılova).
  36. Milli və etnik identikliyin bəzi psixoloji məsələlərinə dair/ Mədəni müxtəliflik: Dünya və Azərbaycan. Beynəlxalq elmi-praktik konfrans. 29 aprel 2016-cı il. Bakı-2016, s.288-289 (M.Mustafayev, N.Məmədova).
  37. Azərbaycan ailəsi milli-mənəvi dəyərlərimizin qoruyucusu kimi. Elm və təhsilin inkişaf strategiyası. Gənc tədqiqatçıların respublika elmi-praktik konfransının materialları Bakı-2016. 27 aprel 2016-cı il,  s.54-58 (Y.Vəliyeva, A.Bəylərli).
  38. İdentiklik probleminin tədqiqi istiqamətləri Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi, Bakı Dövlət Universiteti Sosial elmlər və psixologiya fakültəsi, “Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu”, №16. Bakı, 2016. .s.121-124 (M.Mutafayev).
  39. Emosiyaların uşaqların inkişafına təsirinin ğyrənilməsi yolları. ümumilli Liderimiz Heydər Əliyevin anadan olmasının 93-cı ildnümünə  həsr olunmuş “Təhsildə Pedaqoji Yanaşmalar: Keçmişin təcrübəsi və gələcəyə baxış. “Mövzusunda Ümumrespublika  elmi-praktik konfransın  materialları. BDU Bakı №18, 2016. s.201-205.
  40. Milli və etnik identikliyin bəzi psixoloji məsələlərinə dair. Mədəni müxtəliflik: Dünya və Azərbaycan. Beynəlxalq elmi-praktik konfrans. Bakı 29 aprel, 2016, s.288-289. (M.Mustafayev, N.Məmmədova).
  41. Aqressiya probleminə müxtəlif yanaşmalar. “Çağdaş dövr və sosial elmlərin aktual prob­lemləri” mövzusunda Ümumrespublika elmi konfransın materialları. Bakı-2016 (M.Mü­təllimzadə, M.Mustafayev).
  42. Azərbaycan ailəsinin milli-mənəvi dəyərləri. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. ADU-nun Elmi xəbərləri. Cild 2, №-3, Bakı-2017, s.182-192 (Y.Vəliyeva,U.Qəzvini).
  43. Tələbələrdə peşə identikliyinin formalaşmasına təsir göstərən amillərin psixoloji təhlili. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Bakı Dövlət Universiteti. “Sosial və Humanitar Elmlərin müasir problemləri” Bakı-2017, s.321-323. (M.Mustafayev, Z.Sadıqova)
  44. Peşə identikliyinin formalaşmasında müəllimin rolu. Ümumilli liderimiz Heydər Əliyevin anadan olmasının 94-cü il dönümünə həsr olunmuş “Çağdaş və təhsil” mövzusunda ümumi respublika Elmi-praktik konfransın materialları. Bakı-2017, s.139. (M.Mustafayev)
  45. Tələbə-gənclərdə peşə identikliyinin formalaşması xüsusiyyətlərinin eksperimental-psixoloji tədqiqi. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Bakı Dövlət Universiteti, “Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri” Bakı 2017. s.35-37(M.İsmayılova)
  46. Tələbələrdə təlim və tərbiyənin vəhdətinin psixoloji mahiyyəti / Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. Bakı Qızlar Universiteti, Bakı-2018 s.-265-271  (Y.Vəliyeva).
  47. Təşvişli həyəcan pozuntularının ümumi səciyyəsi, Sosial və Humanitar Elmlərin müasir problemləri. BDU Bakı, 2018. s.258-261 (H.Özdemir).
  48. Autizmin bəzi psixoloji məsələləri. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi Bakı Dövlət Universiteti. “Təlim və cəmiyyət” “Gənc tədqiqatçıların beynəlxalq elmi-praktiki konfransı­nın materialları” Bakı-2018, s.222-224 (M.Mustafayev, X.M.Musayeva, Ə.N.Qasımlı).
  49. Ünsiyyət və onun insanın həyat və fəaliyyətində rolu. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliiyi. Bakı Dövlət Universiteti. Sosial elmlər və psixologiya fakültəsi. Təhsil: Klassik və müasir anlayışlar. Gənc tədqiqatçılar Respublika elmi-praktiki konfransın materialları. BDU 2019.s.94-96 (A.Önen).
  50. Factors affecting students’ professional identy. Science and Education, 2018, İssue1 / s.40-45  (R.Jabbarov, M.Mustafayev, Y.Valiyeva).
  51. Şəxsiyyətyönümlü təlim tələbələrin idrak fəallığına təsir göstərən əsas amil kimi. “Dil və Ədəbiyyat” Beynəlxalq Elmi-Nəzəri Jurnal.BDU Bakı №3, 2019, s.85-97 (Y.Vəliyeva, E.Əhmədova).
  52. Tələbələrin idrak fəallığının ümumi səciyyəsi. Sosial və Humanitar Elmlərin Müasir problemləri. 23.buraxılış. Bakı 2019. s.146-149 (M.Hüseynzadə).
  53. Emosional intellekt anlayışının psixoloji mahiyyəti və tədqiqi istiqamətləri. Bakı Qızlar Universiteti. Elmi Əsərlər. BQU Bakı №1 2019. s.377-383 (Y.Vəliyeva).
  54. Yeniyetməlik yaş dövrünün psixoloji xarakteristikası. Sosial və Humanitar Elmlərin Müasir problemləri. Ali məktəblərarası elmi əsərlər toplusu. Buraxılış, №24, hissə II, Bakı 2019. s.136-140 (A.Önen)
  55. Kiçik yaşlı məktəblilərdə qorxu hissinin tədqiqi istiqamətləri. BDU Sosial və Humanitar Elmlərin Müasir problemləri. Bakı 2019. s.92-97 (M.Karadeniz).
  56. Obsessiv kompulsiv pozuntunun (sarışan hallar pozuntusunun) klinik-psixoloji təhlilivə aradan qaldırılmasında koqnitiv-bihevioral terapiyanın rolu. Psixologiya jurnalı №4 2019. s.81-88 (Y.Vəliyeva).
  57. Yeniyetmələrin həmyaşıdları ilə münasibətlərində ünsiyyətin xüsusiyyətləri. BDU, Sosial və Humanitar Elmlərin Müasir problemləri, №25 II hissə, 2020. s.129-133 (A.Önen).
  58. The factors creating stress in students and the ways of eradicating them Práxis Educacional, [S.l.], v. 16, n. 38, jan. 2020. e- ISSN 2178-2679 Bahia, Brasil,  Pesquisasem História da Educação: desafiospassados e contemporâneos. Acessoem: 02 jan. 2020. Disponívelem: № 38 Braziliya, 2020 p.365-385   http://periodicos2.uesb.br/index.php/praxis/article/view/6014>. (E.Şəfiyeva, M.Mustafa­yev, Y.Valiyeva,  N.Nasirova)
  59. Kiçikyaşlı məktəblilərdə qorxu hissinin yaranmasının psixoloji səbəbləri. Sosial və Humanitar Elmlərin inteqrasiyası dövrün tələbidir. Gənc Tədqiqatçıların Respublika Elmi-Praktik konfransının materialları. 17 aprel 2020.s.125-129 (M.Karadeniz)
  60. Роль Современных Методов Обучения в Улучшении Познавательной Активности Студентов. LXXXIII Международная научно-практическая конференция Роль Психологиии и Педгогики в Духовном Развитии Общественной Мысли Современности (пп-83) 27 aprel 2020. s.119-123 (M.Hüseynzadə, G.Əsədzadə)
  61. Səbrli məsuliyyətli olmaq və pozitiv enerjiyə köklənmək karantin günlərinin vacib amili kimi. Ted.az http://ted.az/az/view/news/16234/sebirlimesuliyyetli-olmaq-ve-pozitiv-enerjiye-koklenmek-karantin-gunlerinin-vacib-amili-kiminbspnbsp may 2020.
  62. Dünyanın ən böyük psixoloji təcrübələrindən biri. Koronavirus pandemiyası. COVİD-19 Pandemiyasının bioloji və sosial aspektləri mpvzusunda Beynəlxalq virtual konfrans. 5-6 may, Azərbaycan, Bakı, 2020. (F.Rzazadə).
  63. ISSN: 2304-0335 DOI: https://doi.org/10.17162/au.v10i3.481 (R.Cabbarov Y.Vəliyeva,  N.Nəsirova).
  64. Ailə psixologiyası proqram, Bakı Dövlət Universiteti, Psixologiya kafedrası. Bakı 2020. 17 səh.
  65. S.Ə.Şirvani irsində şəxsiyyətin mənəvi keyfiyyətlərinin formalaşmasında etnik-psixoloji xüsusiyyətlərin rolu. Sosyal Bilimler Alanında Akademik Araştırmalar, Kütləvi monoqrafiya, I bölüm, Ankara 2020.s.3-25 (Ş.Babayeva, X.Muradova)
  66. “Tələbələrdə düzgün motivasiya imkanlarının formalaşdırılmasının psixoloji məsələləri”. The X International Scientific Symposium dedicated to the 880 th anniversary of Nizami Ganjavi “Science and Education: yesterday, today, tomorrow” 23 January 2021 Stockholm, Süeden, s. 15-21, ISBN: 978-605-74702-0-1 https://elger-etm.com/konfranslar/beynelxalq-konfranslar/50-the-x-nternational-scientific-symposium-dedicated-to-the-880-th-anniversary-of-nizami-ganjavi.html

 

Bookmark and Share
© Bakı Dövlət Universiteti