Kərimova Gülarə Hüseynağa qızı
Pedagogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent əvəzi.
Vəzifə: dosent əvəzi.
İş telefonu: 538-40-98
E-mail adresi: gularekerimova.9@gmail.com
Qısa bioqrafik məlumat:
1956-cı ildə anadan olub. Dəsdənkənar vaxtlarda ibtidai sinif şagirdlərinin Əmək sevərlik tərbiyəsi üzrə işin sistemi adlı dissertasiya əsərini müdafiə edib. Pedagogika üzrə fəlfsəfə doktoru elmi dərəcəni alıb.
İki övladı vardır. İkisi də ali təhsillidir. Yoldaşı Aydın Mahmud oğlu Manerov torpaqlarımızın bütövlüyü uğrunda gedən döyüşlərdə qəhrəmancasına həlak olmuşdur. Onun qəhrəmanlığı dövlətimiz və şəxsən ulu öndərimiz Heydər Əliyev cənablarının diqqətindən, qayğısından kənarda qalmamışdır. Ulu öndərimiz onun qəhrəmanlığını layiqincə qiymətləndirib. Azərbaycanın Milli qəhrəmanıdır və “Azərbaycan bayrağı” ordeni ilə təltif olunub.
Əmək fəaliyyəti:
1979-cu ildən əmək fəaliyyətinə başlayıb. Əvvəl 13 saylı internat məktəbində Pioner baş dəstə rəhbəri, sonra tərbiyəçi müəllim, daha sonra inglis dili müəllimi kimi çalışıb. Sonra isə Elmi təqdiqat Təhsil Problemləri institutundan elmi iş götürərək 2008-ci ildə müdafiə edib.1999-cu ildən BDU-nun inglis dili və pedagogika kafedralarında saathesabı müəllim, 15 dekabr 2014-cü ildən Pedagogika kafedrasında tam ştat müəllim kimi əmək fəaliyyətimi davam etdirir.
Tədris etdiyi fənlər:
Pedagogika, Sosial pedagogika, Ali məktəb pedagogikası (Azərbaycan və ingilis bölmələrində)
Tədqiqat sahəsi:
Müasir dərs konsepsiyasının reallaşdırılması yolları
İştirak etdiyi konfranslar, kurslar və treninqlər.
Azərbaycanda keçirilən 1-ci və 2-ci qadın qurultayının 1-ci müəllimi və qurultayın nümayəndəsi seçilib. BDU-da keçirilən konfranslarda, Praqada keçirilən “Yeni Avropaya yeni tərbiyə və yeni məktəb adlı konfransda iştrak edib. İnglis dilində keçirilən İSAR,İLC kurslarinda,inglis dilində keçirilən treninqlərdə iştrak edib.
Çap olunmuş əsərlər:
- Təlim prosesinin mahiyyəti, metodoloji və elmi-nəzəri əsasları, Məqalə “Dil və ədəbiyyat” № 2, 2015
- Azərbaycan təhsil sistemində İKT-nin inkişafı və sistemli tətbiqi, Məqalə “Tarix və onun problemi”, № 3
- Müasir dərs: təşkili prinsipləri və xüsusiyyətləri, Məqalə “Dil və ədəbiyyat” №3, 2015
- Pedaqoji prosesdə qarşılıqlı münasibətlərin humanistləşdirilməsi, Məqalə VII resp.e.k.mat. BDU, V.2015 s. 39-44
- Şəxsiyyətə təsir edən amillər, Məqalə, VII Resp e/konf. Mat. B., BDU, V 2015, s. 90-93
- Pedaqoji iletişim və öğrencilerin oluşumuna etkisi, tezis, Türkiyə Hacetepe Universiteti, konfrans mat. 8-10 iyun, 2015
- Cəmiyyətin təhsil ehtiyacları və onun hüquqi təminatı, Məqalə, “Təhsildə pedaqoji yanaşmalar” Resp. e/k, Bakı 2016 , s. 16-18
- Təhsildə dövlət siyasəti, Məqalə, “Təhsildə pedaqoji yanaşmalar” Resp. e/k, Bakı 2016 , s. 21-23
- Praqmatizm fəlsəfi-pedaqoji cərəyan, Məqalə, SEP –25, Resp. e/konf, XII.2016, s. 159-162
- Fəal interaktiv təlim mexanizmləri, Məqalə, SEP –25, Resp. e/konf, XII.2016, s. 190-194
- Müasir təhsil konsepsiyasının başlıca prinsipləri, Məqalə, IX Resp e/konfr, BDU, 2017, s. 18-20
- Dərsdənkənar vaxtlarda ibtidai sinif şagirdlərinin əməksevərlik tərbiyəsi, Monoqrafiya, Bakı, ADPU, 2017, 12,5 ç.v.
- Məktəblilərin əmək tərbiyəsi, Metodik vəsait, Bakı 2017
- Pedaqogika kursu üzrə sxemlər, Metodik vəsait, B. ADPU 2017, 2,5 ç.v.
- Tərbiyə metodları və priyomları, Məqalə, X Resp e/konfr, BDU, 2018, s. 277-279
