Əliyeva Sevinc Sərdar qızı - pedaq. ü. f..e.d., dos.əv.
Əliyeva Sevinc Sərdar qızı
pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru
Vəzifə: Pedagogika kafedrasının dosenti
İş telefonu: 012 438-40-98
E-mail: sevinc_aliyeva_27@bk.ru
QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT
Sumqayıt səhərində anadan olub. 27 saylı orta məktəbi əla qiymətlərlə bitirib. 1995-ci ildə Mədəniyyət və İncəsənət Universitetinin Kulturologiya fakültəsinin mədəni-maarif işçisi ixtisasını bitirib. 2009-cu ildə Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutunun dissertantı olub. 2012-ci ildə “Kurikulum əsasında müəllim hazırlığının yüksəldilməsi üzrə işin sistemi” mövzusunda dissertasiya işini müdafiə etmiş və pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru elmi adını almışdır.
ELMİ DƏRƏCƏ VƏ ELMİ ADLARI
Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, dosent
ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
1994-2012-ci illərdə kollecdə müəllim vəzifəsində işləyib.
2012-2016-cı illərdə Bakı Slavyan Universitetində Pedaqogika və psixologiya kafedrasında müəllim vəzifəsində çalışmışdır.
2016-cı ildən Bakı Dövlət Universitetinin dosentidir.
TƏDRİS ETDİYİ FƏNLƏR
Pedaqogika, Sosial Pedaqogika, Təhsilin əsasları, Məktəbin idarə edilməsi.
TƏDQİQAT SAHƏSİ
Ali məktəblərdə interdisiplinar pedaqoji paradiqma problemləri.
İŞTİRAK ETDİYİ KONFRANSLAR
Bakı Slavyan Universiteti topluları Beynəlxalq konfrans
Uluslararası eğitim yönetimi forumu. EYFOR 7
Uluslararası eğitim yönetimi forumu. EYFOR 8
Ümummilli lider Heydər Əliyevin 92 illik yubileyinə həsr olunmuş VII Respublika elmi-praktik konfransı
ÇAP OLUNMUŞ ƏSƏRLƏRİ
1. Ənənəvi və müasir metodların müqaisəli təhlili, Məqalə, BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №2, Bakı, 2011, Səh:136-139
2. Təlim pedaqoji prosesin əsasi kimi, Məqalə, BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №2, Bakı, 2012, Səh:206-210
3. Kurikulum islahatı. Pedaqoji prosesin təhlilində əsas götürülən prinsiplər. Məqalə,BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №1, Bakı, 2013 Səh:195-199
4. Ənənəvi və müasir metodların müqaisəli təhlili, Məqalə, BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №2, Bakı, 2012, Səh:136-139
5. Kiçik yaşlı məktəblilərin təxəyyülünün inkişafı., Məqalə, ADU, Dil və Ədəbiyyat jurnalı, Bakı, 2013, Səh:110-114
6. Mədəniyyət – həyatımızın ən vacib və əvəz olunmaz tərkib hissəsidir, Məqalə, Təhsil problemləri İnstitutu, Elmi əsərlər jurnalı, Bakı, 2013, Səh:110-113
7. Традиционная культура и сложности социализации подростающего поколения в современном Азербайджане, Məqalə, Azərbaycanşünaslığın aktual problemləri jurnalı. V Beynəlxalq elmi konfransın materialları, Bakı, 2014, Səh:54-56
8. Культуросообразность как один из основных педогогических принцпов, Tezis, Bədən Tərbiyəsi və İdman Akademiyasının Elmi xəbərləri, №, Bakı, 2015, Səh:159-161
9. Şagirdlərdə xeyirxahlıq işinin formalaşması., Məqalə, Təhsil problemləri İnstitutu, Elmi əsərlər jurnalı, №1, Bakı, 2015, Səh:151-154
10. Müəllim- təlim, tərbiyə və təhsil, Məqalə, Azərbaycanşunaslığın aktual problemləri, Bakı 2015, Səh:55-58
11. Kurikulum dərslərinə hazırlıq, Məqalə, BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №2, Bakı, 2015, Səh:152-162
12. Роль семьи в воспитание подростающего поколения на современном этапе, Tezis, BDU, Ümummilli lider Heydər Əliyevin 92 illik yubileyinə həsr olunmuş VII elmi-praktik konfransı, №2, Bakı, 2015, Səh:.527-528
13. Məktəblilərin estetik tərbiyəsinin formalaşması, Tezis, BDU, Ümummilli lider Heydər Əliyevin 92 illik yubileyinə həsr olunmuş VII Respublika elmi-praktik konfransı, №2, Bakı, 2015, Səh:494
14. Təhsilin əsas paradiqmalarının xarakteristikası, Tezis, VII Uluslararası eğitim yönetimi forumu, Kipr 2016, Səh:150-151
15. Ailədə vətəndaşlıq tərbiyəsi məsələlərinin rolu, Tezis, BDU, Ümumrespublika elmi-praktik konfrans, Bakı, 2016, Səh:237-240
16. Pedaqoji təcrübənin təşkili və aparılmasına dair, metodik tövsiyə, BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №1, Bakı, 2016, 5 ç.v
17. Müasir ailə tərbiyəsi və onun problemləri , Tədris vəsaiti, BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №1, Bakı, 2016, 3 ç.v
18. Ali məktəb tələbələrinin estetik mədəniyyətinin formalaşması, metodik tövsiyə , BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №2, Bakı, 2016
19. Paradiqma və onun formaları, Məqalə, Bakı Slavyan Universiteti topluları Beynəlxalq konfrans, Bakı, 2017, Səh:109-114
20. Проблема парадигмы в педагогике, Məqalə, Bakı Slavyan Universiteti topluları Beynəlxalq konfrans, Bakı, 2017, Səh:114-119
21. Müəllimin peşə keyfiyyətləri, Məqalə, BDU, Ümumrespublika elmi-praktik konfransı, Bakı, 2016, Səh:85-89
22. XXI əsərin qlobal çağırışları və müasir interdisiplinar ali təhsilin dəyişən pedaqoji təlim paradiqmaları. Məqalə, BDU, Ümumrespublika elmi-praktik konfransı Bakı, 2017 Səh:324-327
23. Təhsil Paradiqması, Məqalə, GDU, Elmi xəbərlər Gəncə, 2017 Səh:335-340
24. Педагогические принципы междисциплинарного образования и диалога. Азимут Научных исследований педагогика и психология. Том № 4 (21
25. Тольятти, 2017, стр: 122-126
26. О проектировании современного высшего образования и обучения в условиях глобализации. Педогогические Науки. Том №1, Украина, 2017, стр. 9-12
27. Azərbaycan Respublikasında sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin təhsili ilə bağlı qanunvericilik. BDU, Ümummilli lider H.Əliyevin 93-cü ildönümünə həsr olunmuş X Ümumrespublika elmi-praktik konfransı. Bakı, 2018, səh. 115-117
28. Fənlərarası dialoji təhsil təlimin pedaqogikası. BDU, Ümummilli lider H.Əliyevin 93-cü ildönümünə həsr olunmuş X Ümumrespublika elmi-praktik konfransı. Bakı, 2018, səh. 161-163
29. Yeniyetmə və gənclərin asudə vaxtının oyunlar şəklində təşkili. BDU, Ümummilli lider H.Əliyevin 93-cü ildönümünə həsr olunmuş X Ümumrespublika elmi-praktik konfransı. Bakı, 2018, səh. 226-228
30. Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlar probleminə tarixi rakursdan baxış. BDU, Ümummilli lider H.Əliyevin 93-cü ildönümünə həsr olunmuş X Ümumrespublika elmi-praktik konfransı. Bakı, 2018, səh. 239-241
31. “Fənlərarası sahə” anlayışının metodoloji aspektləri. Təhsil problemləri İnstitunun Elmi əsərlər jurnalı. Bakı, 2019, səh. 27-33
32. Ali təhsilin interdisiplinar pedaqoji və didaktik paradiqmaları: metodoloji aspektlər. Bakı Qızlar Universiteti, № 1 (37), Bakı, 2019, səh. 93-97
33. Sosial elmlərdə paradiqma anlayışının spesifikası. Pedaqogika, psixologiya elmləri üzrə elmi-nəzəri metodik jurnal. Bakı, 2019, səh. 35-41
34. Fənlərarası dialoji təlimin pedaqogikası. Bakı Slavyan Universiteti, № 1, Bakı 2019, səh. 253-256
