Home AZ EN RU
  • DEKAN
  • DEKAN MÜAVİNLƏRİ
  • TYUTORLAR
  • ELMİ ŞURA
  • İŞ İCRAÇISI
  • DƏRS CƏDVƏLİ
  • TƏLƏBƏ HƏYATI
  • FAKÜLTƏ ÜZRƏ İXTİSASLAR
  • TƏDRİS OLUNAN FƏNLƏR
  • FOTOALBOM
  • GÖRKƏMLİ ELM XADİMLƏRİMİZ
  • MƏZUNLAR
  • NƏŞRLƏR
  • DOKTORANTURA
  • MAGİSTRATURA
  • ANA SƏHİFƏ
  • FAKÜLTƏ HAQQINDA
  • KAFEDRALAR
  • LABORATORİYALAR
  • ƏLAQƏ

Məlahət Nuriyeva - ped.ü.f.d.

Vəzifəsi: Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru, müəllim

İş telefonu: (+994 12) 510-63-05

Mail adresi: m.nuriyeva@mailru

QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT

M.R.Nuriyeva 27 iyun 1965-cı ildə Bakı şəhərində anadan olub. 1983-1987-ci illərdə Azərbaycan Dövlət Pedagoji Universitetini, “Pedaqogika və psixologiya” ixtisası üzrə bitirib. 1987-ci ildən göndərişlə Cəlilabad rayonunda orta məktəbdə müəllim vəzifəsində, 1990-cı ildən Binəqədi rayonunun məktəbəqədər tədris müəssisələrində tərbiyəçi vəzifəsində, 2004-cü ildən “Təfəkkür” Universitetində baş müəllim, dosent vəzifəsində çalışıbdır.

2005-ci ildə Bakı Dövlət Universitetinin dissertantı olub. 2007-ci ildən Bakı Dövlət Universitetinin Gender və Tətbiqi psixologiya kafedrasında müəllim vəzifəsində çalışır.  2015-ci ildə “Ailədə uşaqların sosial inkişaf şəraiti və valideynlərlə pedaqoji işin xüsusiyyətləri” mövzusunda dissertasiya işini müdafiə edib. Pedaqogika üzrə fəlsəfə doktorudur.

25-dən çox elmi məqalənin və 15 tezisin, 1monoqrafiyanın müəllifidir.

Ailəlidir, 2 övladı və 1 nəvəsi var.

ELMİ DƏRƏCƏ VƏ ELMİ ADLARI

1987- İndiki Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin «Pedaqogika və psixologiya» ixtisası üzrə bitirib.
2007-ci ildən BDU-nun «Gender və tətbiqi psixologiya» kafedrasının  müəllimidir.

ƏMƏK FƏALİYYƏTİ

2007-BDU-nun «Gender və tətbiqi psixologiya» kafedrasının ştat müəllimi, 2003- indiyədək BDU-nun «Gender və tətbiqi psixologiya» kafedrasının baş müəllimi vəzifəsində çalışır. 
Tədris etdiyi fənlər: "Ekstremal şəraitdə psixoloji xidmət", "Ünsiyyət psixologiyası", "Genderə giriş"

TƏDRİS ETDİYİ FƏNLƏR

1)      Ünsiyyət psixologiyası

2)      Ekstremal şəraitlərdə psixoloji xidmət

3)      Genderin fəlsəfi problemləri

4)      Genderin psixoloji problemləri

5)      Genderə giriş

TƏDQİQAT SAHƏSİ

«Ailədə uşaqların sosial inkişaf şəraiti»
«Valideynlərlə pedaqoji işin xüsusiyyətləri»

İŞTİRAK ETDİYİ KONFRANSLAR, KURSLAR, TRENİNQLƏR

- SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI DERNEĞİ tərəfindən hazırlanmış SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONFRANSINDA iştirak və sədr, İzmir, 28 Nisan 2012

- Gender və tətbiqi psixologiya kafedrasında “Genderə giriş ” treninqində iştirak, 2018

- Pedaqogika və psixologiya ilə bağlı bir çox konfranslarda və treninqlərdə iştirak

ÇAP OLUNMUŞ ƏSƏRLƏRİ

  1. Ailə tərbiyəsinin bəzi sosial- pedaqoji problemləri//Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutunun “Elmi əsərlər toplusu”, Bakı, 2008, s.102-104
  2. Pedaqoji mühitin təsiredici imkanları// “Azərbaycan məktəbi” 5, Bakı, 2008, s.56-61
  3. Ailə uşağın sosial inkişaf şəraiti- ətraf mühitin sosial komponentidir// Akademik H.Əliyevin 100 yubileyinə həsr olunmuş “Ekologiya: təbiət və cəmiyyət problemləri”, Beynəlxalq elmi konfrans (8-9 noyabr 2007-ci il), Bakı, 2007, s.595 (həmmüəlliflə)
  4. Valideynlərlə aparılan pedaqoji işdə məktəb psixoloqunun rolu// “Azərbaycan məktəbi” 2, Bakı, 2009, s.83-88
  5. Asudə vaxt sosial inkişaf şəraiti kimi// “Azərbaycan məktəbi” 5, Bakı, 2009, s.88-92
  6. Uşaqların sosial inkişaf şəraiti və valideynlərlə pedaqoji işin bəzi aspektlərinin təhlili// “Azərbaycan məktəbi” 4, Bakı, 2010, s. 53-58
  7. Некоторые социально- педагогические проблемы цели сообразной организации свободного времени// 21 век итоги прошлого и проблемы настоящего, Межвузовский сборник научных трудов. Пемза: 2010, вып.13, с. 201-205
  8. Категории социального развития и социализация личности как предмет научного анализа гендерной практики// Теория и практика гендерных исследований в мировой науки Материалы междунар. Научно-практич. Конферен. 5-6 мая 2010, Пемза Прага, 2010, с. 61-64
  9. Sosial şərait və şəxsiyyətin sosialaşması Sosial elmlər və psixologiya fakültəsinin əməkdaşlarının elmi məqalələr toplusu, Bakı, 2011, s. 133-142
  10. Sosial inkişafın mahiyyəti və mexanizmi pedaqogika elminin inkişafında yeni mərhələ, beyn.elmi prakt. Konfr. Materialları, 28-29 iyun 2011, Bakı, 2011, s. 549-551
  11. Sosial şərait və şəxsiyyətin sosiallaşması// “Azərbaycan məktəbi” 6, Bakı, 2011, s. 44-51
  12. Роль социальных условий в социализации личности (итоги исследования)// Вектор науки Тольяттинского государственного Университета. Толятти: Серия «Педагогика и спихология», 2012, с. 238-240
  13. Sosyal koşullar və bireylerin sosyalleşmesi// Sosyal ve beşeri bilimler dergisi. 2012, cilt 4, 2 inline 323
  14. Sosiallaşma prosesi və tərbiyə işi // “Azərbaycan məktəbi” jurnalı, Bakı, 2013, s. 64-68
  15. Ailə və məktəb sosiallaşma prosesində əsas faktor kimi// Ümummilli lider Heydər Əliyevin 90 illik yubileyinə həsr olunmuş “Təhsil və cəmiyyət” mövzusuna 5-ci respublika elmi-praktik konfransı (7 may 2013), Bakı, 2013, s. 160-181
  16. "Müasir pedaqoji prosesin bəzi aspektləri" Azərbaycan məktəbi 5, Bakı, 2016, s.71-75
  17. "Müasir təhsilin sosiallaş-ma institutu kimi qarşısında duran vəzfələri: qlo-bal çağırışlar və problemlər"  “Təhsildə pedaqoji yanaşmalar: keçmişin təcrübəsi və gələcəyə baxış”, 4-5 may 2016, s.38-41 трукций (tezis)
  18. "Təhsil siyasəti və reallıqlar"  Çağdaş dövr və sosial elmlərin aktual problemləri, 19 dekabr, 2016, s. 123-125 (tezis)
  19. Yeniləşən cəmiyyətdə müəllim peşəsinə verilən tələblər və müasir pedaqoqun portret cizgiləri// Azərbaycan məktəbi 4, Bakı, 2017, s.63-72
  20. Azərbaycanın təhsil soyasəti və reallıqları// Sosial və Humanitar elmlərin müasir problemləri № 19, s.391- 394
  21. Ailədə uşağın sosial inkişaf şəraiti və valideynlərlə pedaqoji işin xüsusiyyətləri// Bakı Universiteti Nəşriyyatı, 2017, 184 s.
  22. Təhsil və tərbiyənin vəhdəti şəxsiyyətin sosiallaşmasının əsası kimi // Ümummilli liderimiz H.Əliyevin anadan olmasının 95-cü ildönümünə həsr olunmuş “Təhsildə tarixilik və müasirlik”  mövzusunda X Ümumrespublika elmi-praktik konfransının materialları, 8 may 2018, s. 29-30
Bookmark and Share
© Bakı Dövlət Universiteti