İSMİXANOV MƏCİD ABDULLA oğlu
Pedaqoqika üzrə fəlsəfə doktoru, professor
İş telefonu: +(994) 12 538-40-98
QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT
M.A.İsmixanov 5 may 1940-cı ildə Quba (keçmiş Qonaqkənd) rayonunda anadan olmuşdur. 1958-1962-cı illlərdə Azərbaycan Dövlət Pedaqoji İnstitutunun (hazırda ADPU) pedaqoji fakültəsini adlı təqaüdlə və fərqlənmə diplomu ilə bitirmiş, institutda assistent-müəllim kimi saxlanılmışdır. 1962-1982-ci illərdə APİ-də İbtidai təhsil pedaqogikası kafedrasında baş müəllim, dosent vəzifələrində işləmiş, 1962-1964-cü illərdə hərbi xidmətdə olmuşdur.
1968-ci ildə “Azkomplektli məktəbdə dərsin xüsusiyyətləri və təkmilləşdirilməsi yolları” mövzusunda namizədlik dissertasiyası müdafiə etmiş və pedaqoji elmlər namizədi elmi dərəcəsi almışdır. 1969-cu ildən dosent, 2003-cü ildən professor vəzifəsində çalışır.
1982-1987-ci illərdə Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin orqanı olan “Azərbaycan məktəbi” jurnalının redaktoru vəzifəsində işləmişdir. 1987-ci ildə Bakı Dövlət Universitetinin Pedaqogika kafedrasında dosent vəzifəsində işləməyə başlamış, sonralar həmin kafedrada professor əvəzi vəzifəsində çalışmışdır.
Rusiya, Ukrayna, Belorusiya, Azərbaycan və başqa MDB respublikalarında keçirilmiş 20-dən artıq beynalxalq elmi konfrans və simpoziumlarda iştirak etmiş, aktual pedaqoji mövzularda məruzə və tezislərlə çıxış etmişdir. Uzun illər Rusiya Pedaqoji Elmlər Akademiyası Elmi-Problem Şurasının üzvü kimi fəaliyyət göstərmişdir.
Təhsil Nazirliyinin “Qabaqcıl təhsil işçisi” adına layiq görülmüş, müxtəlif səviyyəli Fəxri Fərmanlarla, təşəkkür və pul mükafatları ilə təltif edilmişdir. Respublika Jurnalistlər Birliyinin üzvüdür. 20 kitabın (o cümlədən 12 dərslik və dərs vəsaitinin), 10 tədris-metodik vəsaitin, 3 monoqrafiyanın, 300-dən çox elmi məqalənin müəllifidir.
Ailəlidir, iki övladı var.
TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI
1958-1962-cı illlərdə tələbə, Pedaqoji fakültə (APİ)
1968, pedaqoji e.n., “Azkomplektli məktəbdə dərsin xüsusiyyətləri və təkmilləşdirilməsi yolları”.
1969, dosent, 2003, professor.
ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
1962-1982, baş müəllim, dosent, İbtidai təhsil pedaqoqikası kafedrası, APİ (hazırda ADPU)
1982-1987, redaktor, “Azərbaycan məktəbi” jurnalı, Təhsil Nazirliyinin orqanı.
1987- hal-hazıradək, dosent, professor, Pedaqoqika kafedrası, BDU.
Apardığı dərslər: “Pedaqoqika”, “Ali məktəb pedaqoqikası”
TƏDQİQAT SAHƏSİ:
Pedaqoqika, Didaktika, Pedaqoqika tarixi.
BEYNALXALQ SEMİNAR, SİMPOZİUM VƏ KONFRANSLARDA İŞTİRAKI
Rusiya, Ukrayna, Belorusiya, Azərbaycan və başqa MDB respublikalarında (Moskva, Bakı, Kiyev, Xarkov, Minsk, Kazan, Voronej, Oryol, Vladimir, Həştərxan və b.) keçirilmiş 20 beynalxalq elmi konfrans və simpoziumlarda iştirak etmiş, actual pedaqoji mövzularda məruzə və tezislərlə çıxış etmişdir. Uzun illər Rusiya Pedaqoji Elmlər Akademiyası Elmi-Problem Şurasının üzvü kimi fəaliyyət göstərmişdir.
ELMİ ƏSƏRLƏR:
3 monoqrafiya,
20 kitab (o cümlədən 13 dərslik və dərs vəsaiti)
10 proqram (kafedranın tədris fənnləri üzrə),
300-dən artıq elmi iş, məqalə və tezislər
DƏRSLİK VƏ DƏRS VƏSAİTLƏRİ:
1. Pedaqogika (Didaktika), B., BDU, 2003, 15 ç.v.
2. Məktəbin idarə edilməsi. B., ADPU, 2012, 15 ç.v.
3. Pedaqogikanın əsasları. B., BDU, 2013, 19 ç.v.
4. Pedaqoji etika. B., ADPU, 2013, 9,5 ç.v.
5. Sosial pedaqogika. B., ADPU, 2014, 19 ç.v.
6. Ümumi təhsil kurikulumunun əsasları. Dərslik, B. 2015, 14 ç.v.
7. Təhsilin əsasları. Dərslik. B., 2016, 13 ç.v.
8. Müəllimlik ixtisasına giriş, B., ADPU, 2016
9. Azərbaycan dili (Ümumtəhsil məktəblərinin I sinifləri üçün). Dərslik, B., XXI əsr nəşr, 2016, 9 ç.v.
10. Ali məktəb pedaqogikası. B., ADPU, 2019, 15 ç.v.
11. Azərbaycan dili. Müəllimlər üçün vəsait. B. XXI əsr. nəşr 2016, 9 ç.v.
12. Pedaqoji terminlərin izahlı lüğəti. B., ADPU, 2018, 10 ç.v.
13. Higher school pedagogy (textbook). B., ASPU, 2019, 211 p.
PROQRAMLAR:
Pedaqogika kafedrasında tədris olunan 10 fənn üzrə (pedaqogika, ali məktəb pedaqogikası, sosial pedaqogika, pedaqoji etika, məktəbin idarə edilməsi, monitorinq və qiymətləndirmə, təhsilin əsasları və b.) Təhsil Nazirliyi tərəfindən təsdiq edilmiş proqramların müəllifidir.
KİTABLAR, TƏDRİS-METODİK VƏSAİTLƏR:
1. Dərsin səmərəli təşkili,1978
2. Dərsdə şagirdlərin müstəqil işinin təşkili. B. 1979
3. Məktəb, ailə və ictimaiyyət. B. Maarif. 1979
4. Gənclik və mənəvi tərbiyə.B.“Gənclik”,1980
5. İbtidai təlimdə şagirdlərin müstəqil iş bacarıqlarının aşılanması, B. “Maarif”,1982
6. Kiçik məktəblilərdə təhsil əməyi vərdişlərinin formalaşdırılması, B. 1986
7. Təlimdə şagirdlərin müstəqil işinə pedaqojı rəhbərlik,1990
8. Universitet tələbələrinin pedaqoji praktikası. B. 2009
9. İnsan xarakteri və münasibətləri. B. BDU, 2009
10. Ümumtəhsil məktəblərinin I sinifləri üçün müstəqil iş dəftəri. B., XXI əsr nəşr. 2016
11. Bakalavr pilləsində təcrübəçi tələbələrin tədris-tərbiyə işi. B., BDU, 2018
12. Pedaqogika kursu üzrə sxemlər. B., 2018
13. Magistrantların elmi-pedaqoji təcrübəsi. B., BDU, 2019
14. Ali məktəb pedaqogikası fənnindən sxemlər. B., 2019
ELMİ MƏQALƏLƏR (300-DƏN ARTIQ)
1. Təlimdə şagirdlərin müstəqil işinin fizioloji əsasları. “Azərbaycan məktəbi” j., №2, 2004
2. Pedaqoji nəzəriyyə və təcrübədə təhsilalanların təlim-idrak müstəqilliyi problemi. “Azərbaycan məktəbi” j., №5, 2004
3. Təlim prosesində şagirdlərin müstəqil işi biliklərin yoxlanması vasitəsi kimi. “İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə” j., № 3, 2005
4. Təlimdə müstəqil işin mahiyyəti. “Azərbaycan məktəbi” j., №5, 2006
5. Elmi idrak və təlim idrakı. “Bakı Universiteti Xəbərləri”, № 2, 2007
6. Biliklərin mənimsənilməsi prosesində təhsilalanların müstəqil fəaliyyəti. “İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə” j., № 4, 2007
7. Təlimdə müstəqil işin psixoloji mexanizmi və şərtləri. BDU, “Psixologiya” j., № 4, 2007
8. Təlimdə təhsilalanların müstəqil işlərinin tipləri. Odlar Yurdu Universitetinin “Elmi və pedaqoji xəbərləri”, № 3, 2008
9. Təhsilalanların təlimdə müstəqil fəaliyyətinin mövqeyi. “Bakı Universiteti Xəbərləri”, № 3, 2008
10. Təlimin daxili stimulları. Beyn. e/k., B., BDU, XI, 2009
11. Müəllimin ünsiyyət qabiliyyəti, Elmi əsərlər toplusu, B., BDU, 2010
12. Ali təhsildə inteqrasiya. Beyn. e/k. B., BDU, V, 2011
13. Məktəbdaxili idarəetmə və onun təşkili modelləri, VI Resp e/k mat. BDU, V.2014
14. Şagirdlərdə təlimə müsbət münasibətin formalaşdırılması yolları, “Dil və ədəbiyyat” beyn. jurn, № 1, 2015
15. Azərbaycan təhsil sistemində İKT-nin inkişafı və sistemli tətbiqi, “Tarix və onun problemləri”, № 3 2015
16. Pedaqoji prosesdə qarşılıqlı münasibətlərin humanistləşdirilməsi, VII Resp. e/pr. konfr. mat. BDU, V 2015
17. Təhsili idarəetmənin prinsipləri, VIII Resp e/konfr V 2016
18. Cəmiyyətin təhsil ehtiyacları və onun hüquqi təminatı, Resp e/konfr, B., BDU, V 2016
19. Praqmatizm fəlsəfi-pedaqoji cərəyanı, SEP-25, Resp. e/konf, BDU, XII.2016,
20. Müasir təhsil konsepsiyasının başlıca prinsipləri, IX Resp e/konfr, B., BDU, 2017
21. Müasir dərs: xüsusiyyətləri və texnologiyası, “Dil və ədəbiyyat” beyn. jurnalı. №4, 2017
22. Pedaqoji kateqoriya kimi təhsilin xüsusiyyətləri. IX resp e/k, B., BDU, 2017
23. Təhsilin keyfiyyətini yüksəltmək şərtləri, X resp e/k. B., BDU, 2018
24. Təhsildə fəlsəfi-pedaqoji cərəyanlar. X resp. e/k. B., BDU, 2018
25. Məktəbdə metodik işin təşkili. “Dil və ədəbiyyat” beyn. jurn., № 2, 2018
RESPUBLİKA TELEVİZİYA VƏ RADİOSU İLƏ VERİLİŞLƏR:
“Ailə tərbiyəsi” silsiləsindən 50 veriliş: “Ailə tərbiyəsinin şərtləri”, “Valideyn məsuliyyəti”, “Şəxsiyyət tərbiyəsi”, “Ailədə əmək tərbiyəsi”, “Uşağa pul vermək lazımdırmı?”, “Məktəblinin gün rejimi” və s.
ELMİ-PEDAQOJİ FƏALİYYƏTİN ƏSAS GÖSTƏRİCİLƏRİ
1. Kafedranın reytinq cədvəlində son 10 il ərzində I-III yerləri tutmuşdur
2. Dərs dediyi qruplarda tələbələrin imtahanlarda təlim müvəffəqiyyəti 95-100% təşkil etmiş; əksəriyyətinin topladığı ballar A, B, C kateqoriyalarına (81-100 ballıq) müvafiq olmuşdur.
3. Səmərəli elmi-pedaqoji fəaliyyətinə görə dəfələrlə Təhsil Nazirliyi və Universitet rektorluğunun “Fəxri Fərmanları, təşəkkürləri və pul mükafatları” ilə təltif olunmuşdur
4. Tədris və elmi fəaliyyətindəki yüksək göstəricilərə görə hər il ayda 100 man həcmində maaşına pul vəsaiti əlavə edilmişdir.
