Home AZ EN RU
  • DEKAN
  • DEKAN MÜAVİNLƏRİ
  • TYUTORLAR
  • ELMİ ŞURA
  • İŞ İCRAÇISI
  • DƏRS CƏDVƏLİ
  • TƏLƏBƏ HƏYATI
  • FAKÜLTƏ ÜZRƏ İXTİSASLAR
  • TƏDRİS OLUNAN FƏNLƏR
  • FOTOALBOM
  • GÖRKƏMLİ ELM XADİMLƏRİMİZ
  • MƏZUNLAR
  • NƏŞRLƏR
  • DOKTORANTURA
  • MAGİSTRATURA
  • ANA SƏHİFƏ
  • FAKÜLTƏ HAQQINDA
  • KAFEDRALAR
  • LABORATORİYALAR
  • ƏLAQƏ

b/l Quliyeva Cəmilə Arif qızı

Elmi dərəcəsi:doktorant “Psixologiya” kafedrasının, seminara 2/372 əmr 11.07.2018 verilib.

Vəzifə: Gender və tətbiqi psixologiya kafedrasının 1 ştat böyük laborantı və saathesabı müəllimi (2009-cu ildən bu vaxta kimi). Bu ildən SABAH qrupunda “Genderə giriş” fənnini tədris edir.

İş telefonu: 510-63 -05

Mail adresi: camila1342009@hotmail.com

QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT

Quliyeva Cəmilə Arif qızı Bakı Dövlət Universitetinin Sosial elmlər və psixologiya fakültəsinin Psixologiya ixtisası üzrə 2005-ci ildə bakalavr pilləsini, 2007-ci ildə magistratura pilləsini bitirmişdir. 2012-ci ildən Gender və tətbiqi psixologiya kafedrasında böyük laborant vəzifəsində çalışır.

Quliyeva Cəmilə Arif qızı 29 yanvar 2013-cü ildən (6101.01) – “Anormal psixologiya (korreksiyalı psixologiya)” ixtisası üzrə BDU-nun Psixologiya kafedrasının  qiyabi doktorantıdır. Psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru, professor əvəzi Rəna Fuad qızı İbrahimbəyovanın rəhbərliyi altında “Yeniyetmələrdə anormal davranışın gender aspektləri” mövzusunda psixologiya üzrə fəlsəfə doktorluğu dissertasiya işini bitirmişdir.

Ailəlidir, iki övladı var.

ELMİ DƏRƏCƏ VƏ ELMİ ADLARI - yoxdur

ƏMƏK FƏALİYYƏTİ

-      Təhsil aldığı illər ərzində təşkilat xətti və ya müstəqil olaraq könüllü psixoloji xidmət göstərmiş, treninq və seminarlar keçirmişdir.

-  2009-cu ildən bu günə kimi Gender və tətbiqi psixologiya kafedrasında saathesabı qaydada dərs aparır.

- 2012-ci ildən Gender və tətbiqi psixologiya kafedrasında böyük laborant vəzifəsində çalışır.

 

TƏDRİS ETDİYİ FƏNLƏR

1)      Eksperimental psixologiya

2)      Genderə giriş

3)      Ünsiyyət psixologiyası

4)      Riyazi statistik metodların psixologiyada tətbiqi

 

TƏDQİQAT SAHƏSİ- Anormal psixologiya (korreksiyalı psixologiya)

 

İŞTİRAK ETDİYİ KONFRANSLAR, KURSLAR, TRENİNQLƏR

  1. Международная электронная научно-практическая конференция «Компетентный выпускник нового времени», Донецк, 05.10.2015-31.10.2015
  2. II İnternational Psychology Conference in Azerbaijan, Khazar University,  25-26 April 2015
  3. Doktorantların və gənc tədqiqatçıların XIX Respublika elmi konfrans, Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti, 7-8 aprel 2015
  4. XXXIII Международная научно0практическая конференция «Актуальные проблемы психологии и педагогики в современном мире», Москва, 30.04.2015
  5. Международный круглый стол к 120-летию со дня рождения Л.С.Выготского «Наследие и инновации- продолжение культурно-исторической традиции Л.С.Выготского», г.Баку, 26-27 октября 2016
  6. For active participation in training in «Early Intervention» help at Baku State University, Azerbaijan, 26 february-06 march 2018

ÇAP OLUNMUŞ ƏSƏRLƏRİ:

  1. Семья как развивающая среда для ребенка с ограниченными возможностями здоровья.// Sosial və  humanitar elmlərin problemləri, buraxılış № 8,  Bakı, 2012, s. 31- 36.
  2. Некоторые вопросы гендерных аспектов анормального поведения подростков// “Azərbaycanda gender problemləri: mövcüd vəziyyət və əsas istiqamətlərdə inkişaf” mövzusunda II Respublika konfransının materialları, (05 mart 2013-cü il), Bakı, 2013, s. 198-202.
  3. Психологические основы влияния семейного воспитания на анормальное поведение подростков// “Qloballaşma şəraitində sosial problemlərin həlli yolları”gənc tədqiqatçıların Respublika elmi-praktik konfransının materialları (26 aprel 2013-cü il) Bakı, 2013, s. 173-176.
  4. Генетические факторы, влияющие на анормальное поведение подростков// “Dircəliş” -XXI ƏSR, Bakı, 180/2013, s. 225-231
  5. Анормальное поведения подростков и пути его коррекции// “Psixologiya”jurnalı №3, Bakı, 2013, s. 77-88
  6. Семья как развивающая среда в становлении гендерной идентичности у анормальных подростков// (04 mart 2014-ci il), Bakı, 2014
  7. Психосоциальные взгляды на поведение человека и проблемы анормальной психологии.// Ümummilli lider H.Əliyevin 91 illik yubileyinə həsr olunmuş “Cəmiyyət və təhsilin inkişaf strategiyası” VI Respublika elmi-praktik konfransının materialları (05 may 2014-ci il), Bakı, 2014, s. 357-360
  8. Анормальное поведение подростков и генетика. Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета ISSN 2221-5662, 2014 №1 (16) c.111-114
  9. Анормальное поведение: классификации и модели. “Təhsil, şəxsiyyət və cəmiyyət”  Respublika elmi-praktik  konfransının materialları, Bakı, 2014, s. 162- 165
  10. Анормальность как особенность социокультурного развития поведения личности. Doktorantların və gənc tədqiqatçıların XIX Respublika elmi konfransının materialları, Bakı, 2015 s. 307-309
  11. Метасистемная оптимизация гендерных исследований социально анормального поведения в психологии. МІЖНАРОДНИЙ НАУКОВИЙ ФОРУМ:  соціологія, психологія, педагогіка,менеджмент Збірник наукових праць Випуск 18, Київ 2015        s.119-130
  12. Феномен социально анормального поведения личности: поиск дефиниции. XXXIII Международная научно-практическая конференция «Актуальные проблемы психологии и педагогики в современном мире» г. Москва, 2015      стр.25-28
  13. Нормативная дисфункция как условие наступления социальной анормальности. Материалы VII Республиканской научно-практической конференции «Стратегия развития образования и ее реализация», посвященной 92-летнему юбилею Гейдара Алиева 7 май 2015, Баку,  стр. 150-156
  14. Влияние родительской референтной группы на формирование модели социально анормального поведения подростков. // “Psixologiya”jurnalı, Bakı, 2016
  15. Идеи Л.С.Выготского и гендерный аспект    анормального поведения  //Сборник докладов по результатам научно-практической конференции «Человек в мире неопределенности: методология культурно-исторического познaния», МПГУ, Москва, 2016, Səh. 30-38
  16. Влияние родителей на гендерную социализацию подростков//Elmi əsərlər Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal №1(26), Bakı,  2016, Səh. 177-183
  17. Семья как условие гендерной социализации подростков с социально- анормальным поведением //Azərbaycan Dillər Universitetinin Elmi xəbərləri, Bakı, 2016, №3, Səh. 239-242
  18. Establishment of the socio-abnormal behaviour model of teenagers//Научный вестник Херсонского государственного университета. Серия "Психологические науки" № 5/2016, Стр. 95-103
  19. Методология изучения гендерных аспектов социально-анормального поведения //Azərbaycan Dillər Universitetinin Elmi xəbərləri, Bakı, 2017, cild 2, № 1, Səh. 272-276
  20. Yeniyetmələrdə anormal davranışın gender aspektləri //Bakı Universitetinin Xəbərləri sosial-siyasi elmlər seriyası №1.2018, səh. 107-113
  21. Поступок как инструмент коррекции личности в детском и подростковом воздасте( формирование модели  здорового образа жизни у подростков с социально анормальным поведением )// İlahiyyat fakültəsinin elmi məcmuəsi №29 iyun 2018, səh. 311-319
  22. Eksperimental psixologiya// Fənn proqramı Bakı, 2018 həmmüəlif R.Cavadova
  23. «Riyazi-statistik metodların psixologiyaya tətbiqi məsələləri» adlı dərs vəsaiti, Bakı, 2018, həmmüəliflər R.Cavadov, R.Cavadova

Bookmark and Share
© Bakı Dövlət Universiteti