Home AZ EN RU
  • DEKAN
  • DEKAN MÜAVİNLƏRİ
  • TYUTORLAR
  • ELMİ ŞURA
  • İŞ İCRAÇISI
  • DƏRS CƏDVƏLİ
  • TƏLƏBƏ HƏYATI
  • FAKÜLTƏ ÜZRƏ İXTİSASLAR
  • TƏDRİS OLUNAN FƏNLƏR
  • FOTOALBOM
  • GÖRKƏMLİ ELM XADİMLƏRİMİZ
  • MƏZUNLAR
  • NƏŞRLƏR
  • DOKTORANTURA
  • MAGİSTRATURA
  • ANA SƏHİFƏ
  • FAKÜLTƏ HAQQINDA
  • KAFEDRALAR
  • LABORATORİYALAR
  • ƏLAQƏ

BƏXTİYAROVA RƏFİQƏ ƏLƏKBƏR QIZI

Tarix elmləri namizədi, dosent

baş  müəllim
Tel: (+99412) 438 40 98

QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT

R.Ə.Bəxtiyarova 1950-ci ildə Gəncə şəhərində anadan olmuşdur. 1969-1973-cü illərdə N.Tusi adına Pedaqoji İnstitutun Tarix fakültəsində təhsil almışdır. 1976-1983-cü illərdə Bakı Yeyinti Sənayesi Texnikumunda müəllim işləmişdir.1985-ci ildən halhazıra kimi Bakı Dövlət Universitetinin Pedaqogika kafedrasında müəllim işləyir. 2004-cü ildə “Azərbaycanda ağac mərasimi” adlı namizədlik dissertasiyasını müdafiə etmişdir. Respublikada keçirilən Beynəlxalq elmi-praktik konfransların iştirakçısı olmuşdur. 3 dərs vəsaiti, 3 metodik vəsait, 2 monoqrafiyanın, 60-dan artıq məqalənin müəllifidir.

 

TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI

1969-1973-cü illərdə N.Tusi adına Pedaqoji İnstitutun Tarix fakültəsində təhsil alıb.
2004-cü idə "Azərbaycanda ağac mərasimi" adlı namizədlik dissertasiyasını müdafiə edib.

 

ƏMƏK FƏALİYYƏTİ

1976-1983-cü illərdə Bakı Yeyinti Sənaye Texnikumunda müəllim kimi çalışmışdır.
1985-ci ildən hal-hazıra kimi Bakı Dövlət Universitetini Pedaqogika kafedrasında dosent  kimi çalışır.

 

TƏDQİQAT SAHƏSİ

Pedaqogika

 

SEÇİLMİŞ ƏSƏRLƏRİ

  1. Məktəbin idarə edilməsi, Dərs vəsaiti, B., ADPU,2012, 15 ç.v.
  2. Tərbiyənin istiqamət və məqsədləri, məqalə, «Təhsil və cəmiyyət», V elmi praktik konfransın materialları, B., BDU, 2013, səh. 235-239
  3. Təlimin təşkili formalarının şagirdlərin müstəqilliyi və sosial fəallığına təsiri, məqalə, «Təhsil və cəmiyyət», V elmi praktik konfransın materialları, B., BDU, 2013, səh. 42-46
  4. Ali məktəb pedaqogikası, Dərs vəsaiti, ADPU, B.2014, 15 ç.v
  5. Məktəbdaxili idarəetmə və onun daxili modelləri, Məqalə, VI resp.e.k.mat. BDU, V.2014, s.61-66
  6. Müasir təhsilin məzmununda şəxsiyyətin formalaşması prinsipləri Məqalə VII resp.e.k.mat. BDU, V.2015 s. 76-80
  7. Tələbə kollektivinin şəxsiyyətə təsiri Məqalə VII resp.e.k.mat. BDU, V.2015 s. 140-145
  8. Tələbə şəxsiyyətinin inkişafının pedaqoji-psixoloji şərtləri Məqalə VII resp.e.k.mat. BDU, V.2015 s. 145-150
  9. Təlim texnologiyaları şagirdlərin sosial fəallığının təmin edilməsi vasitəsi kimi Məqalə VII resp.e.k.mat. BDU, V.2015 s. 226-230

10.  Təlim kurikulum modelində qiymətləndirmə standartları Tezis  VII resp.e.k.mat. BDU, V.2015 s. 310-313

11.  Kurikulum modelində təlim prinsipləri Tezis VII resp.e.k.mat. BDU, V.2015 s. 326-328

12.  Məktəbdə əməyin elmi təşkili Məqalə VII resp.e.k.mat. BDU, V.2015 s. 447-451

13.  Şagirdlərdə təlimə müsbət münasibətin formalaşdırılması yolları Məqalə  Tarix və onun problemləri, №2 2015 s. 350-355

14.  Pedaqogikadan sxemlər Met vəs. Bakı, ADPU, 2015 2 ç.v.

15.  Ali məktəb pedaqogikasından sxemlər Met vəs Bakı, ADPU, 2015  2 ç.v.

16.  Azərbaycanda İKT-nin sistemi və tətbiqi istiqamətləri Məqalə Tarix və onun problemləri, №3 2015

17.  Təhsili idarəetmənin funksiyaları, Məqalə, Resp e/konfr, V, 2016 səh. 115-117

18.  Fənn kurikulumunun quruluşu, Tezis, SEP-25 Resp. e/k, 2016,  s. 180-182

19.  Müəllimin təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması, Məqalə, IX Resp e/konfr, B., BDU, 2017, s. 116-119

20.  Özünütərbiyə müəllimin peşə hazırlığının mühüm vasitəsi kimi (həmmüəllif), Məqalə, IX Resp e/konfr, B., BDU, 2017, s. 201-203

21.  Qabaqcıl pedaqoji təcrübənin öyrənilməsi və tətbiqi, Məqalə,  IX Resp e/konfr, B., BDU, 2017, s. 314-317

KİTABLAR, TƏDRİS-METODİK VƏSAİTLƏR:

  1. Ali məktəb pedaqogikası (həmmüəllif) Dərs vəsaiti. B., BDU, 2011, 15  ç.v.
  2. Məktəbin idarə edilməsi, Dərs vəsaiti, Б., АДПУ,2012, 15 ч.в.
  3. Ali məktəb pedaqogikası, Dərs vəsaiti, ADPU, B.2014, 15 ç.v
  1. Pedaqogika tarixi üzrə yoxlama tapşırıqları, (həmmüəllif) Metodik tövsiyə. B., BDU, 2011, 2 ç.v.
  2. Pedaqogika elmi və pedaqoji fikrin inkişaf tarixi, (həmmüəllif) Metodik tövsiyə. B, BDU, 2011, 2 ç.v.
  3. Pedaqogika nəzəriyyəsi və tarixi sxemlərdə (həmmüəllif) Metodik tövsiyə. B., BDU, 2011,  2,5 ç.v.
Bookmark and Share
© Bakı Dövlət Universiteti