BƏXTİYAROVA RƏFİQƏ ƏLƏKBƏR QIZI
Tarix elmləri namizədi, dosent
baş müəllim
Tel: (+99412) 438 40 98
QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT
R.Ə.Bəxtiyarova 1950-ci ildə Gəncə şəhərində anadan olmuşdur. 1969-1973-cü illərdə N.Tusi adına Pedaqoji İnstitutun Tarix fakültəsində təhsil almışdır. 1976-1983-cü illərdə Bakı Yeyinti Sənayesi Texnikumunda müəllim işləmişdir.1985-ci ildən halhazıra kimi Bakı Dövlət Universitetinin Pedaqogika kafedrasında müəllim işləyir. 2004-cü ildə “Azərbaycanda ağac mərasimi” adlı namizədlik dissertasiyasını müdafiə etmişdir. Respublikada keçirilən Beynəlxalq elmi-praktik konfransların iştirakçısı olmuşdur. 3 dərs vəsaiti, 3 metodik vəsait, 2 monoqrafiyanın, 60-dan artıq məqalənin müəllifidir.
TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI
1969-1973-cü illərdə N.Tusi adına Pedaqoji İnstitutun Tarix fakültəsində təhsil alıb.
2004-cü idə "Azərbaycanda ağac mərasimi" adlı namizədlik dissertasiyasını müdafiə edib.
ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
1976-1983-cü illərdə Bakı Yeyinti Sənaye Texnikumunda müəllim kimi çalışmışdır.
1985-ci ildən hal-hazıra kimi Bakı Dövlət Universitetini Pedaqogika kafedrasında dosent kimi çalışır.
TƏDQİQAT SAHƏSİ
Pedaqogika
SEÇİLMİŞ ƏSƏRLƏRİ
- Məktəbin idarə edilməsi, Dərs vəsaiti, B., ADPU,2012, 15 ç.v.
- Tərbiyənin istiqamət və məqsədləri, məqalə, «Təhsil və cəmiyyət», V elmi praktik konfransın materialları, B., BDU, 2013, səh. 235-239
- Təlimin təşkili formalarının şagirdlərin müstəqilliyi və sosial fəallığına təsiri, məqalə, «Təhsil və cəmiyyət», V elmi praktik konfransın materialları, B., BDU, 2013, səh. 42-46
- Ali məktəb pedaqogikası, Dərs vəsaiti, ADPU, B.2014, 15 ç.v
- Məktəbdaxili idarəetmə və onun daxili modelləri, Məqalə, VI resp.e.k.mat. BDU, V.2014, s.61-66
- Müasir təhsilin məzmununda şəxsiyyətin formalaşması prinsipləri Məqalə VII resp.e.k.mat. BDU, V.2015 s. 76-80
- Tələbə kollektivinin şəxsiyyətə təsiri Məqalə VII resp.e.k.mat. BDU, V.2015 s. 140-145
- Tələbə şəxsiyyətinin inkişafının pedaqoji-psixoloji şərtləri Məqalə VII resp.e.k.mat. BDU, V.2015 s. 145-150
- Təlim texnologiyaları şagirdlərin sosial fəallığının təmin edilməsi vasitəsi kimi Məqalə VII resp.e.k.mat. BDU, V.2015 s. 226-230
10. Təlim kurikulum modelində qiymətləndirmə standartları Tezis VII resp.e.k.mat. BDU, V.2015 s. 310-313
11. Kurikulum modelində təlim prinsipləri Tezis VII resp.e.k.mat. BDU, V.2015 s. 326-328
12. Məktəbdə əməyin elmi təşkili Məqalə VII resp.e.k.mat. BDU, V.2015 s. 447-451
13. Şagirdlərdə təlimə müsbət münasibətin formalaşdırılması yolları Məqalə Tarix və onun problemləri, №2 2015 s. 350-355
14. Pedaqogikadan sxemlər Met vəs. Bakı, ADPU, 2015 2 ç.v.
15. Ali məktəb pedaqogikasından sxemlər Met vəs Bakı, ADPU, 2015 2 ç.v.
16. Azərbaycanda İKT-nin sistemi və tətbiqi istiqamətləri Məqalə Tarix və onun problemləri, №3 2015
17. Təhsili idarəetmənin funksiyaları, Məqalə, Resp e/konfr, V, 2016 səh. 115-117
18. Fənn kurikulumunun quruluşu, Tezis, SEP-25 Resp. e/k, 2016, s. 180-182
19. Müəllimin təlim fəaliyyətinin planlaşdırılması, Məqalə, IX Resp e/konfr, B., BDU, 2017, s. 116-119
20. Özünütərbiyə müəllimin peşə hazırlığının mühüm vasitəsi kimi (həmmüəllif), Məqalə, IX Resp e/konfr, B., BDU, 2017, s. 201-203
21. Qabaqcıl pedaqoji təcrübənin öyrənilməsi və tətbiqi, Məqalə, IX Resp e/konfr, B., BDU, 2017, s. 314-317
KİTABLAR, TƏDRİS-METODİK VƏSAİTLƏR:
- Ali məktəb pedaqogikası (həmmüəllif) Dərs vəsaiti. B., BDU, 2011, 15 ç.v.
- Məktəbin idarə edilməsi, Dərs vəsaiti, Б., АДПУ,2012, 15 ч.в.
- Ali məktəb pedaqogikası, Dərs vəsaiti, ADPU, B.2014, 15 ç.v
- Pedaqogika tarixi üzrə yoxlama tapşırıqları, (həmmüəllif) Metodik tövsiyə. B., BDU, 2011, 2 ç.v.
- Pedaqogika elmi və pedaqoji fikrin inkişaf tarixi, (həmmüəllif) Metodik tövsiyə. B, BDU, 2011, 2 ç.v.
- Pedaqogika nəzəriyyəsi və tarixi sxemlərdə (həmmüəllif) Metodik tövsiyə. B., BDU, 2011, 2,5 ç.v.
