Tədris olunan fənlər
1.Gender və tətbiqi psixologiya kafedrasi
Bakalavr təhsil pilləsində keçirilən fənnlər
Psixodiaqnostika
Ümumpsixoloji praktikum(duyğu və qavrayış)-1
Ümumpsixoloji praktikum(diqqət və hafizə)-2
Əmək və mühəndis psixologiyası
Ekstremal şəraitlərdə psixoloji xidmət
Genderin fəlsəfi problemləri
Genderin psixoloji problemləri
Magistr təhsil pilləsində keçirilən fənnlər
İnsan davranışının psixogenetikası
Müxtəlif yaş dövrlərində inkişaf psixologiyası haqqında
İnkişaf psixologiyasının tarixi
Təlim və inkişaf problemi
Aktiv təlim üsulları
2.Psixologiya kafedrası
3.Sosial ve pedaqoji psixologiya kafedrası
Bakalavr təhsil pilləsində keçirilən fənnlər
- Sosial psixologiya
- Pedaqoji psixologiya
- Təhsildə sosial – psixoloji xidmət və psixoloji konsultasiya
- Siyasi psixologiya
- Etnopsixologiya
- Marketinq psixologiyası
- Yaradıcılıq psixologiyası
- İstedadlı uşaqların psixologiyası
- Təhsilin sosial psixologiyası
- İdarəetmənin sosial psixoloji problemləri
- Şəxsiyyətlərarası konfliktlərin psixologiyası
- İxtisas praktikumu (Sosial psixologiya)
- İxtisas praktikumu (Pedaqoji psixologiya)
- İnkluziv təhsilin aktual problemləri
- Ali məktəbdə psixoloji xidmət
- Psixoloji maarifləndirmə və psixoprofilaktika
- Psixopedaqogika
- Menecment psixologiyası
- Uşaqların məktəbə hazırlığı və təhsilin birinci ilində çətinliyin analizi
- Təlimdə idrak proseslərinin inkişaf proqramı və konsepsiyası
- Təlim motivasiyasının formalaşması və diaqnostikası
Digər fakültələr üzrə
- Psixologiya
- Etnopsixologiya
- Hüquq psixologiyası
- Sosial psixologiya
Magistr təhsil pilləsində keçirilən fənnlər
Pedaqoji psixologiya ixtisası
- Pedaqoji psixologiyanın aktual problemləri
- Müxtəlif yaş dövrlərində şəxsiyyətin formalaşması məsələləri
- Psixodiaqnostika
- Pedaqoji ünsiyyət və pedaqoji etika
- Öyrənmə fəaliyyətinin motivləşmə problemi
- Müəllim şəxsiyyətinin psixologiyası
- Pedaqoji fəaliyyətin psixologiyası
- Uşaq qruplarının və pedaqoji kollektivinin idarə olunmasının psixoloji məsələləri
- Təlim psixologiyası
- Tərbiyə psixologiyası
- Təhsildə psixoloji xidmət və psixokorreksiya məsələləri
- Şəxsiyyətlərarası münasibətlərin sosial – psixoloji problemləri
Sosial psixologiya ixtisası
- İdarəetmənin sosial- psixoloji problemləri
- Qruplararası qarşılıqlı təsirin sosial-psixoloji problemləri
- Tətbiqi sosial psixologiyanın aktual məsələləri
- Müasir sosial – psixoloji konsepsiyalar
- İctimai siyasi psixologiyanın aktual problemləri
- Böyük qrupların sosial psixoloji problemləri
- Sosial – psixoloji tədqiqatın metod və metodologiyası
- Ünsiyyətin psixologiyası
- Sosial psixologiyada qrup problemi: nəzəri və metodoloji problemləri
- Şəxsiyyətin sosiallaşmasının aktual problemləri
- Sosial-psixoloji treninq: nəzəriyyə və praktika
Təhsildə sosial – psixoloji xidmət
- Təhsilin sosial – psixoloji problemləri
- Təhsildə psixoloji xidmət və psixokorreksiya məsələləri
- Şəxsiyyətlərarası münasibətlərin sosial-psixoloji problemləri
- Təhsilin idarə edilməsinin psixoloji məsələri
- Uşaqların intellektual qabiliyyətlərinin inkişafı
Sosial iş ixtisası:
- Elmi tədqiqatın təşkili və qiymətləndirilməsi
- Qruplarla psixososial iş
- Ailə və uşaqlarla sosial işin əsasları
4.Pedaqogika kafedrası
- Pedaqogika
- Ali məktəb pedaqogikası
- Sosial pedaqogika
- Məktəbin idarə edilməsi
- Pedaqoji etika
- Təhsilin əsasları
- İnkluziv təhsil
- Təhsilin idarə olunması
- Korreksion pedaqogikası
- Defektologiyanın əsasları
- Loqopediya
- Defektologiya və loqopediyanın əsasları
- Azərbaycan təhsilində kurrikulum konsepsiyası
- Dövlətin təhsil siyasəti
- Pedaqogika elminin müasir problemləri
- Pedaqogika elminin tarixi və metodologiyası
- Təhsildə idarəetmə
- Risk qrupu uşaqların sosial-pedaqoji dəstəyi
- Sosial pedaqoji fəaliyyətin monitorinq və diaqnostikası
- Müasir təhsil texnologiyası
- Təhsil fəaliyyətində informasiya texnologiyası
- Təhsildə menecment
- Məktəb və məktəbəqədər təhsil müəssisələrində inkişafetdirici mühitin təşkili
- Sosial və pedaqoji antropologiya
- Qiymətləndirmə meyarlarının üsul və vasitələri
- Məktəb təhsilinin monitorinq və qiymətləndirilməsi
- Ali təhsilin monitorinq və qiymətləndirilməsi
- Monitorinq və qiymətləndirmədə İKT
- Peşəkar pedaqoji fəaliyyət sahəsində elmi tədqiqatlar
- Dünya pedaqoji fikrin tarixi
- Azərbaycanın orta və ali təhsilin inkişaf tarixi
- Peşəkar pedaqoji fəaliyyətin təşkili
- Təhsilin keyfiyyətinin qiymətləndirilməsi metodları
- Korreksion pedaqogikanın aktual problemləri
- Təhsildə idarəetmənin pedaqoji məsələləri
- Müəllimin peşə hazırlığının pedaqoji-psixoloji problemləri
5.Fəlsəfə kafedrası
Bakalavr pilləsi:
- Məntiq;
- Fəlsəfə;
- Arqumentasiya nəzəriyyəsi;
- Fəlsəfənin tədrisi metodikası;
- Sosial fəlsəfə;
- Ontologiya və idrak nəzəriyyəsi;
- Təbii və sosial sistemlər;
- Fəlsəfədə insan problemi;
- Şərq peripatetizmi;
- Təhsilin fəlsəfi problemləri;
- Humanitar elmlərin fəlsəfi problemləri;
- Şəxsiyyət azadlığı və məsuliyyəti;
- İctimai inkişaf konsepsiyası;
- Şəxsiyyətin formalaşması və inkişafında təbii və sosial amillərin nisbəti;
- Müasir təbiətşünaslığın fəlsəfi problemləri;
- Müasir təbiətşünaslığın konsepsiyaları;
- Fəlsəfi prinsiplərinin idrakda rolu;
- Fəlsəfə və elmin metodologiyası.
Magistr pilləsi
- Sosial fəlsəfənin predmeti, kateqorial aparatı;
- Cəmiyyət özünütənzimləyən sistemdir;
- Sosial fəlsəfədə metod və metodologiya problemləri;
- Cəmiyyətin maddi həyatı bir sistem kimi;
- Cəmiyyətin mənəvi həyatı. Mənəvi həyat sahələrinin subordinasiyası;
- İctimai münasibətlər sistemi və onun strukturu;
- Sivilizasiya və mədəniyyət problemi;
- Cəmiyyət həyatının qlobal problemləri və onun həllinin sosial identifikasiyası;
- Sosial fəlsəfədə informasiya təminatı;
- Fəlsəfədə substansiya anlayışı;
- Sosial münaqişələr və onların həlli;
- Sosial normalar və münasibətlər sistemi;
- Təbiətşünaslığın mərhələləri və paradiqmaları;
- Müasir təbiətşünaslığın və elmi idrakın metodları;
- Klassik və müasir fizikanın konsepsiyaları;
- Müasir astrofizikanın və kosmologiyanın meqaaləm konsepsiyaları;
- Geologiyada təbiətlə cəmiyyətin qarşılıqlı əlaqəsi;
- Təbii elmi idrak bütöv bir sistemdir;
- Müasir biologiyanın konsepsiyaları;
- Dünyanın müasir təbii - elmi mənzərəsi və paradiqmaları;
- Kimyəvi proseslər və onların xarakter cəhətləri;
- Geoloji proseslər və geoloji hərəkət formaları;
- Təbii - elmi idrak və insan konsepsiyaları.
6.Fəlsəfə tarixi və mədəniyyətşünasliq kafedrası
Bakalavr pilləsində tədris olunan fənnlər
- Mədəniyyətşünaslıq
- Mədəniyyətşünaslıq və genderə giriş
- Uzaq şərq fəlsəfəsinin təşəkkülü və inkişafı
- İslam bölgəsində fəlsəfi fikrin tarixi və təşəkkülü
- Müasir fəlsəfə: Şərq və qərb özünəməxsusluğu
- Etika
- Estetika
Magistratura pilləsində tədris olunan fənnlər
- Türk xalqlarının fəlsəfi fikir tarixi
- Fəlsəfə tarixinə giriş konsepsiyalar,problemlər
- Alman klassik fəlsəfəsi
- Qədim dövr və orta əsrlər fəlsəfə tarixi
- Tarix fəlsəfəsi tarixi dinamika
- Yeni Dövr fəlsəfəsi
- XXəsr şərq və qərb fəlsəfəsi
- Azərbaycançılıq məfkurəsi
- Çağdaş Azərbaycan fəlsəfəsi
- Fəlsəfə tarixində din problemi
- Azərbaycan fəlsəfəsi tarixinin inkişaf xüsusiyyətləri
- Müasir İslam mədəniyyətinin inkişafında fəlsəfənin yeri
- Qədim dövr fəlsəfəsi:fəlsəfi kompparativistika
- Orta əsrlər fəlsəfəsi: başlıca meyllər və cərəyanlar
- Fəlsəfə tarixində şərq-qərb münasibətləri
- Azərbaycan multikulturalizmi
7.Sosiologiya kafedrası
- Ümumi sosiologiya
- Sosiologiya tarixi
- Sosial tədqiqatların metod və metodologiyası
- Sosial strukturun sosiologiyası
- Əməyin sosiologiyası
- Siyasətin sosiologiyası
- Ailənin sosiologiyası
- Sosial statistika
- Marketinq
- Ritorika
- Sosial münaqişələr
- Məlumatların təhlili və ölçmə nəzəriyyəsi
- Demoqrafiya
- Sosiallinqvistika
- Sosial proqram və lahiyələndirmə
- Sosial ekologiya
- Şəxsiyyətin sosiologiyası
- Sosial sferada menecment
- Genderin sosiologiyası
- Sosial sistem və proseslər
- Sosiologiya
