TƏDRİS PROQRAMLARI
- Pedaqogika
- Ali məktəb pedaqogikası
- Sosial pedaqogika
- Məktəbin idarə edilməsi
- Pedaqoji etika
- Təhsilin əsasları
- İnkluziv təhsil
- Təhsilin idarə olunması
- Korreksion pedaqogikası
- Defektologiyanın əsasları
- Loqopediya
- Defektologiya və loqopediyanın əsasları
- Azərbaycan təhsilində kurrikulum konsepsiyası
- Dövlətin təhsil siyasəti ,
- Pedaqogika elminin müasir problemləri
- Pedaqogika elminin tarixi və metodologiyası
- Təhsildə idarəetmə
- Risk qrupu uşaqların sosial-pedaqoji dəstəyi
- Sosial pedaqoji fəaliyyətin monitorinq və diaqnostikası
- Müasir təhsil texnologiyası
- Təhsil fəaliyyətində informasiya texnologiyası
- Təhsildə menecment
- Məktəb və məktəbəqədər təhsil müəssisələrində inkişafetdirici mühitin təşkili
- Sosial və pedaqoji antropologiya
- Qiymətləndirmə meyarlarının üsul və vasitələri
- Məktəb təhsilinin monitorinq və qiymətləndirilməsi
- Ali təhsilin monitorinq və qiymətləndirilməsi
- Monitorinq və qiymətləndirmədə İKT
- Peşəkar pedaqoji fəaliyyət sahəsində elmi tədqiqatlar
- Dünya pedaqoji fikrin tarixi
- Azərbaycanın orta və ali təhsilin inkişaf tarixi
- Peşəkar pedaqoji fəaliyyətin təşkili
- Təhsilin keyfiyyətinin qiymətləndirilməsi metodları
- Korreksion pedaqogikanın aktual problemləri
- Təhsildə idarəetmənin pedaqoji məsələləri
- Müəllimin peşə hazırlığının pedaqoji-psixoloji problemləri
səhifə 02.11.2018-ci il tarixində yenilənib.
