Home AZ EN RU
  • DEKAN
  • DEKAN MÜAVİNLƏRİ
  • TYUTORLAR
  • ELMİ ŞURA
  • İŞ İCRAÇISI
  • DƏRS CƏDVƏLİ
  • TƏLƏBƏ HƏYATI
  • FAKÜLTƏ ÜZRƏ İXTİSASLAR
  • TƏDRİS OLUNAN FƏNLƏR
  • FOTOALBOM
  • GÖRKƏMLİ ELM XADİMLƏRİMİZ
  • MƏZUNLAR
  • NƏŞRLƏR
  • DOKTORANTURA
  • MAGİSTRATURA
  • ANA SƏHİFƏ
  • FAKÜLTƏ HAQQINDA
  • KAFEDRALAR
  • LABORATORİYALAR
  • ƏLAQƏ

Vəliyeva Yamən Əziz qızı - dosent əvəzi, psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru

İş telefonu: 539-01-12
e-mail: yamen @mail.ru

QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT

1969-cu ildə yanvar ayının 15-də Naxçıvan MR-da anadan olmuşdur.1993-1997-ci illərdə BDU-nun Sosial elmlər və psixologiya fakültəsində təhsil almışdır.1997-1999-cu illərdə BDU-nun Sosial elmlər və psixologiya fakültəsində magistratura şöbəsində təhsil almışdır.1999-cu ildə “Emosional halların məhkəmə-psixoloji ekspertizası” mövzusunda magistr dissertasiyasını müdafiə etmişdir. 2000-ci ildən BDU-nun  Eksperimental psixologiya ETL-də elmi işçi vəzifəsində işləyib. 2006-ci ildə “İbtidai istintaqda dindirmənin psixoloji məsələləri” mövzusunda namizədlik  dissertasiyasını müdafiə etmişdir. 64 məqalə, tezis, 2 proqramın müəllifidir.

TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI

  • 2006-ci ildə “İbtidai istintaqda dindirmənin psixoloji məsələləri” mövzusunda namizədlik  dissertasiyasını müdafiə etmişdir
  • 2007-ci ildə psixologiya elmləri namizədi alimlik dərəcəsini almışdır
  • 2009-cu ildən psixologiya kafedrasının baş müəllim
  • 2016-cı ildən psixologiya kafedrasında dosent əvəzi, müəllim

ƏMƏK FƏALİYYƏTİ

  • 2000-ci ildən BDU-nun  Eksperimental psixologiya ETL-də elmi işçi vəzifəsində işləyib
    2009-cu ildən BDU-nun Psixologiya kafedrasında baş müəllim
  • 2016-cı ildən BDU-nun Psixologiya kafedrasında dosent əvəzi, müəllim

TƏDRİS ETDİYİ FƏNLƏR

“Psixologiyaya giriş”, “Emosiya və motivasiyanın psixologiyası”,”Hüquq psixologiyası” “Cinayi davranışın psixologiyası və anomaliyası”, “İslah psixologiyası”, “Kriminal psixologiya”, “Məhkəmə - psixoloji ekspertizası” və qeyri-ixtisas fakültələrdə “Psixologiya” fənni üzrə  mühazirə və məşğələ dərsləri aparır.

TƏDQİQAT SAHƏSİ

Hüquq psixologiyası

İŞTİRAK ETDİYİ KONFRASLAR, KURSLAR, TRENİNQLƏR

  1. “Müasir elm XXI əsrin astanasında problemlər, perspektivlər” mövzusunda elmi-praktik konfransı. “Renessans”Elm-istehsalat mərkəzi. Bakı, 2000.
  2. 2002 - ci ilin oktyabr – dekabr aylarında də UNICEF, “Erkən Uşaqlıq Dövründə Qayğı və İnkişaf üzrə valideynlərin və tərbiyəçilərin bilik və bacarıqlarının qiymətləndirilməsi” layihəsində iştirak etmişdir.
  3. 2003 May ayında Dünya bankının keçirdiyi «Sosial işin nəzəriyyəsi və praktikası problemləri» layihəsində iştirak etmişdir.
  4. «XXI əsr: problemlər, mülahizələr» elmi - praktik konfransı. Bakı, 2006.
  5. Qloballaşma şəraitində sosial problemlərin həlli yolları/ Gənc tədqiqatçıların respublika elmi-praktiu konfransı (26 aprel 2013-cü il). Bakı, 2013.
  6. BDU-nun Sosial elmlər və psixologiya fakultəsinin fəaliyyətə başlamasının 25 illik yubileyinə həsr olunmuş “Çağdaş dövr və sosial elmlərin aktual problemləri” mövzusunda Ümumrespublika elmi-praktik konfransı. Bakı, 2016.
  7. Ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin anadan olmasının 93-cü ildönümünə həsr olunmuş “Təhsildə pedaqoji yanaşmalar: keçmişin təcrübəsi və gələcəyə baxış” mövzusunda Ümumrespublika elmi-praktik konfransı. Bakı-2016. 4-5 may.
  8. Sosial elmlər və psixologiya fakultəsi. Təhsil və cəmiyyət Gənc tədqiqatçıların beynəlxalq elmi-praktik konfransı (20 aprel 2018-ci il) Bakı-2018.
  9. Obsessiv-kompulsiv pozuntunun yaranma səbəbləri və növləri UMYOS VII. International vocational schools symposium. The impact change and development on information technologies in professions.Full text 16-18 october, 2018. Azerbaycan 2018.
  10. Gənc tədqiqatçıların Respublika elmi-praktik konfran­sı. (17 aprel 2020-ci il). Bakı, 2020

ÇAP OLUNMUŞ ƏSƏRLƏR

  1. İkili hisslər və onların bir-birinə qarşılıqlı təsiri/ BDU “Sosial elmlər və psixologiya fakultəsinin 10 illik yubleyinə həsr olunmuş elmi-praktik konfransın materialları”(19 dekabr 2001), Bakı, 2002, səh.87-88.
  2. Şahid ifadələrinə təsir edən amillər/Azərbaycan aspirantlar və Gənc tədqiqatçılar cəmiyyətinin birgə keçirdiyi gənc alimlərin “Müstəqil Azərbaycanda elmin inkişaf istiqamətləri” mövzusuna həsr olunmuş tezisləri (5 iyun). Bakı, 2002, səh. 98-99.
  3. Şahid ifadələrinin psixologiyası/ Psixologiya jurnalı  № 4, Bakı, 2003, səh. 99-103.
  4. Dindirmə probleminin mahiyyəti və onun öyrənilməsinin əsas istiqamətləri/ Psixologiya jurnalı № 3-4, Bakı, 2004, səh 64-70.
  5. Dindirmə prosesi və şəxsiyyətin fərdi-psixoloji xüsusiyyətləri/ Pedoqoji Universitetinin xəbərləri №4. (Humanitar və Təbiət elmləri seriyası) ADPU, 2004, səh. 368-375.
  6. Üzləşdirmə zamanı təzahür edən psixoloji halətlər və onların dirdirməyə təsiri/Dil və Ədəbiyyat Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal №1(43), Bakı, 2005, səh. 123-128.
  7. Dindirmənin psixoloji məsələlərinin araşdırılmasının yol və vasitələri/Pedaqoji Universitetinin xəbərləri №1. . (Humanitar və Təbiət elmləri seriyası) ADPU, 2005, səh.461-467.
  8. Dindirmə prosesində psixoloji təsir məsələləri/Psixologiya jurnalı №1, Bakı, 2005, səh. 83-93.
  9. Zərərçəkmiş şəxsin dindirilməsində baş verən yanlışlıqların psixoloji xüsusiyyətləri/ “XXI əsr:mülahizələr, düşüncələr” elmi-praktik konfrans. Bakı, 2005, səh. 113-115.
  10. Hüquq psixologiyasında antisosial şəxsiyyətin tədqiqi istiqamətləri/ Dil və Ədəbiyyat Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal №2 (50), Bakı 2006, səh 167-170.
  11. Dindirmənin təşkili və keçirilməsində psixoloji üsullardan istifadənin əhəmiyyəti, Psixologiya jurnalı №1, Bakı  2006, səh. 132-140.
  12. Dindirmənin bəzi psixoloji xüsusiyyətləri/ Bakı Universitetinin Xəbərlərinin №1 (Sosial-siyasi elmlər seriyası. Bakı 2006, səh.461-467.
  13. Dindirmə prosesində baş verən yanlışlıqların dindirilən şəxslərin emosional halətinə təsiri. «XXI əsr: problemlər, mülahizələr» elmi - praktik konfransının materialları. Bakı, 2006. səh 138-140.
  14. Yeniyetmələrin cinayət işləri üzrə məhkəmə-psixoloji ekspertizasının keçirilməsinin bəzi psixoloji məsələləri/ Dil və Ədəbiyyat Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal №3 (51), Bakı, 2006. Səh. 58-72.
  15. Azad tərbiyə nəzəriyyəsində təhsilin rolu haqqında “XXI əsr: mülahizələr, düşüncələr”mövzusunda elmi-praktik konfransının materialları. Bakı, 2007, səh. 90-92.
  16. Yetkinlik yaşına çatmayan şəxslərin dindirilməsinin psixoloji xüsusiyyətləri// AMEA,  Fəlsəfə jurnalı, № 2-3(8), Bakı, 2007, səh. 111-115.
  17. Təhsilin humanistləşdirilməsində mətn-dialoq modelinin tətbiqinin psixoloji məsələləri. // Psixologiya jurnalı Bakı, 2008. №2. səh 119-129.
  18. Fasiləsiz təhsil prosesində şəxsiyyətin təlim və tərbiyəsinin prinsipləri haqqında. Müasir dövrün sosial-siyasi və iqtisadi problemləri. (məqalələr toplusu) Bakı, 2008 səh.43-45.
  19. Aqressiv davranışın tədqiqi istiqamətləri/ Psixologiya jurnalı №3, Bakı, 2009, səh.96- 102.
  20. Yeniyetmələrin əsas kriminoloji göstəricilərinin psixoloji xarakteristikası/ Dil və ədəbiyyat jurnalı№ 3 (79) səh. 336-340.
  21. Psixi anomaliyalı cinayətkarların tipologiyası/ Dil və ədəbiyyat jurnalı № 4 (80), Bakı, 2011, səh.245-249.
  22. “Kriminal psixologiya” Ali məktəblərin magistratura pilləsi üzrə “Hüquq psixologiyası” ixtisası üçün proqram. Bakı, 2010, 1,0 ç.v.
  23. Psixi anomaliyalı şəxslərin cinayət törədən zaman yaranmış cinayi mühakimə məsələlərinin psixoloji təhlili/ Psixologiya jurnalı  №3, Bakı, 2010, səh.158-167.
  24. Humanitar biliklərin insanın həyatında rolu / BDU-nun Sosial elmlər və psixologiya fakultəsi.Məqalələr toplusu.Bakı, 2011, səh.149-150.
  25. Cinayət hadisəsinin baş vermə səbəbinin psixoloji mahiyyəti/ Psixoloji jurnalı, Bakı, 2012, ¹1.səh.122-134.
  26. Cinayətin törədildiyi zaman qurbanın özünü aparmasının psixoloji tərəfləri/ Dil və ədəbiyyat jurnlı. Beynəlxalq elmi - metodik jurnal №3 (83)s. 284-288.
  27. Duyğu və qavrayışın şahid ifadələrinin formalaşmasında rolu/ Sosial və  humanitar elmlərin müasir problemləri   Elmi  əsərlər toplusu. №8, 2012, səh.91-92.
  28. Kriminal qrupların yaranmasının  psixoloji tərəfləri/ Dil və ədəbiyyat jurnalı // Beynəlxalq elmi-metodik jurnal № 3 (87) səh. 352-355.
  29. Aqressiya insan həyatının ayrılmaz bir hissəsi kimi” Qloballaşma şəraitində sosial problemlərin həlli yolları/ Gənc tədqiqatçıların respublika elmi-praktiu konfransının materialları (26 aprel 2013-cü il). Bakı , 2013, səh. 85-87.
  30. Məktəbəqədər yaşlı uşaqlarda emosional sahənin öyrənilməsi/ Dil və  ədəbiyyat jurnalı // Beynəlxalq elmi-metodik jurnal№ 3 (91)  2014.səh. 296-303.
  31. Yeniyetməlik   dövründə   meydana  çıxan   aqres­siv­liyin  təzahür  xüsusiy­yət­ləri/ Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu  № 13. 2014 səh. 82-85.
  32. Cinayətkarlar arasında psixi anomaliyalı şəxslərin strukturunun tədqiqi/ Psixologiya gurnalı  2014, №1 səh.86-95 .
  33. 0,5 ç.v.
  34. Psixi anomaliyalı cinayətkarların alkoqollaşdırılmış tipinin öyrənilməsinin psixoloji tərəfləri/ Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Bakı, 2015.Buraxılış №15, sıh.22-27.
  35. Affecting factors in the formation of the difficult children/ Dil və ədəbiyyat. Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal, №3 (95), Bakı.2015, səh.382-385.
  36. Azərbaycan ailəsinin milli-mənəvi dəyərlərimizin qoruyucusu kimi/ Elm və Təhsil İnkişaf Strategiyası Gənc Tədqiqatçıların Respublika Elmi Praktik Konfransının materialları. Bakı, 2016, səh.54-58.
  37. Hüquqi identikliyin psixoloji struktru və təşəkkül xüsusiyyətləri/ BDU-nun Sosial elmlər və psixologiya fakultəsinin fəaliyyətə başlamasının 25 illik yubileyinə həsr olunmuş “Çağdaş dövr və sosial elmlərin aktual problemləri” mövzusunda Ümumrespublika elmi-praktik konfransının materialları. Bakı, 2016, səh.13-19.
  38. Emosiyaların uşaqların inkişafına təsirinin öyrənilməsi yolları/ Ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin anadan olmasının 93-cü ildönümünə həsr olunmuş “Təhsildə pedaqoji yanaşmalar: keçmişin təcrübəsi və gələcəyə baxış” mövzusunda Ümumrespublika elmi-praktik konfransın materialları. Bakı-2016. 4-5 may, 201-205.
  39. Hüquqi identiklik anlayışı/ Sosial və huminatar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu.Buraxılış № 17, 2016, səh.214-218.
  40. Viktimoloji tədqiqatlarda qurbanın davranışının psixologiyası/ Bakı Dövlət Universiteti. İlahiyyat fakültəsinin elmi məcmuəsi.26 dekabr 2016, səh.295-302.
  41. Azərbaycan ailəsinin milli-mənəvi dəyərləri/ Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. ADU-nun Elmi xəbərləri.Cild 2, №-3, Bakı-2017, səh.182-192.
  42. Şəxsiyyətin siyasi sosiallaşmasının psixoloji xüsusiyyətləri/ Sosial və hu­ma­nitar elmlərin müasir problemləri. Bakı, 2017. Buraxılış № 18, səh: 190-194.
  43. Siyasi identiklik və onu şərtləndirən amillər/ Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu.Bakı-2017, № 19, səh 254-259.
  44. Çətin yeniyetmələrin şəxsiyyət xüsusiyyətlərinin öyrənilməsinin nəzəri aspektləri/ Bakı   Dövlət Universiteti.İlahiyyat Fakultəsinin Elmi Məcmuəsi № 28, Bakı, 2017, səh.315-320.
  45. Tələbələrdə siyasi identikliyin psixoloji aspektləri/ Qərb universiteti Elmi xəbərlər, Humanitar elmlər seriyası. Bakı 2018, səh 75-89.
  46. №1 (33), Bakı -2018, səh.265-271.
  47. Cinayət törətmiş qadınların cinayi davranışlarının  səbəbləri/ Sosial və hümanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu.Buraxılış № 20, 2018, səh.365-369.
  48. Factors affecting students’ professional identy./ Science and Education,2018, İssue1/  №1. p.365-385  (R.Jabbarov, M.Mustafayev, K.Kazımova)
  49. Zorakı tip qadın məhkumların psixoloji xüsusiyyətləri/ Sosial elmlər və psixologiya fakultəsi. Təhsil və cəmiyyət Gənc tədqiqatçıların beynəlxalq elmi-praktik konfransının materialları (20 aprel 2018-ci il) Bakı-2018, səh..194-195.
  50. Emosional intellekt anlayışının psixoloji mahiyyəti və tədqiqi istiqamətləri //Bakı Qızlar Universiteti, Elmi əsərlər. № 1 (37). səh.377-383 (p.ü.f.d K.Q.Kazmova)
  51. Şəxsiyyətyönümlü təlim tələbələrin idrak fəallığına təsir göstərən   əsas amil kimi // Dil və ədəbiyyat  Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal. BDU 2019. № 3 səh 238-249 (dos E.Ə.Əhmədova, p.ü.f.d K,Q,Kazımova)
  52. Directions of self – determination and professional choice in adolescents in modern times DILEMAS CONTEMPORANEOS – EDUCACION  POLITICAY VALORES,voleme 6, May 2019.p 510-532
  53. Qadınlara qarşı zorakılığın öyrənilməsinin psixoloji xüsusiyyətləri // Sosial və hümanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu.Buraxılış № 22, 2019, səh.401-409.
  54. Obsessiv kompulsiv pozuntunun   (sarışan hallar pozuntusunun) klinik psixoloji təhili  vəaradan qaldırılmasında koqnitiv-bihevioral terapiyanın rolu.// Psixologiya jurnalı.Bakı 2019 №3.
  55. Kriminal davranışlı qadın cinayətkarların şəxsiyyəti və onun formalaşması mərhələləri // Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi Naxçıvan müəllimlər İnstitutu ELMİ ƏSƏRLƏR (pedaqogika, psixologiya, tarix, riyaziyyat, informatika, biologiya, incəsənət) 2019 №4 (58) İSSN 2303-9116 s.89-93
  56. The factors creating stress in studentsand the ways of eradicating themPráxis Educacional e-ISSN 2178-2679, Bahia, Brasil, 01 de janeiro de 2020.( E.Şəfiyeva, M.Mustafayev, K.Kazımova, N.Nəsirova ilə birgə)
  57. The creation of feedback in training as a mobilizing factor for the cognitive activity of students. Revista de İnvestigación Apuntes Universitarios. P207-221( Rəşid Cabbarov, Nigar Nəsirova, Kamilə Kazımova ilə birgə)
  58. Gənc tədqiqatçıların Respublika elmi-praktik konfran­sının materialları. (17 aprel 2020-ci il). Bakı, 2020,səh:175-178
  59. Zorakı davranış probleminə əsas nəzəri yanaşmalar//Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi məqalələr toplusu. Buraxılış № 25,II hissə. Bakı, 2020, s.111-114.
  60. Suisidal davranışın yaranmasında ailənin rolu// Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu. Buraxılış № 26, II hissə. Bakı, 2020, s.118-122

 

Bookmark and Share
© Bakı Dövlət Universiteti