Vəliyeva Yamən Əziz qızı - dosent əvəzi, psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru
İş telefonu: 539-01-12
e-mail: yamen @mail.ru
QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT
1969-cu ildə yanvar ayının 15-də Naxçıvan MR-da anadan olmuşdur.1993-1997-ci illərdə BDU-nun Sosial elmlər və psixologiya fakültəsində təhsil almışdır.1997-1999-cu illərdə BDU-nun Sosial elmlər və psixologiya fakültəsində magistratura şöbəsində təhsil almışdır.1999-cu ildə “Emosional halların məhkəmə-psixoloji ekspertizası” mövzusunda magistr dissertasiyasını müdafiə etmişdir. 2000-ci ildən BDU-nun Eksperimental psixologiya ETL-də elmi işçi vəzifəsində işləyib. 2006-ci ildə “İbtidai istintaqda dindirmənin psixoloji məsələləri” mövzusunda namizədlik dissertasiyasını müdafiə etmişdir. 64 məqalə, tezis, 2 proqramın müəllifidir.
TƏHSİLİ, ELMİ DƏRƏCƏSİ VƏ ELMİ ADLARI
- 2006-ci ildə “İbtidai istintaqda dindirmənin psixoloji məsələləri” mövzusunda namizədlik dissertasiyasını müdafiə etmişdir
- 2007-ci ildə psixologiya elmləri namizədi alimlik dərəcəsini almışdır
- 2009-cu ildən psixologiya kafedrasının baş müəllim
- 2016-cı ildən psixologiya kafedrasında dosent əvəzi, müəllim
ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
- 2000-ci ildən BDU-nun Eksperimental psixologiya ETL-də elmi işçi vəzifəsində işləyib
2009-cu ildən BDU-nun Psixologiya kafedrasında baş müəllim - 2016-cı ildən BDU-nun Psixologiya kafedrasında dosent əvəzi, müəllim
TƏDRİS ETDİYİ FƏNLƏR
“Psixologiyaya giriş”, “Emosiya və motivasiyanın psixologiyası”,”Hüquq psixologiyası” “Cinayi davranışın psixologiyası və anomaliyası”, “İslah psixologiyası”, “Kriminal psixologiya”, “Məhkəmə - psixoloji ekspertizası” və qeyri-ixtisas fakültələrdə “Psixologiya” fənni üzrə mühazirə və məşğələ dərsləri aparır.
TƏDQİQAT SAHƏSİ
Hüquq psixologiyası
İŞTİRAK ETDİYİ KONFRASLAR, KURSLAR, TRENİNQLƏR
- “Müasir elm XXI əsrin astanasında problemlər, perspektivlər” mövzusunda elmi-praktik konfransı. “Renessans”Elm-istehsalat mərkəzi. Bakı, 2000.
- 2002 - ci ilin oktyabr – dekabr aylarında də UNICEF, “Erkən Uşaqlıq Dövründə Qayğı və İnkişaf üzrə valideynlərin və tərbiyəçilərin bilik və bacarıqlarının qiymətləndirilməsi” layihəsində iştirak etmişdir.
- 2003 May ayında Dünya bankının keçirdiyi «Sosial işin nəzəriyyəsi və praktikası problemləri» layihəsində iştirak etmişdir.
- «XXI əsr: problemlər, mülahizələr» elmi - praktik konfransı. Bakı, 2006.
- Qloballaşma şəraitində sosial problemlərin həlli yolları/ Gənc tədqiqatçıların respublika elmi-praktiu konfransı (26 aprel 2013-cü il). Bakı, 2013.
- BDU-nun Sosial elmlər və psixologiya fakultəsinin fəaliyyətə başlamasının 25 illik yubileyinə həsr olunmuş “Çağdaş dövr və sosial elmlərin aktual problemləri” mövzusunda Ümumrespublika elmi-praktik konfransı. Bakı, 2016.
- Ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin anadan olmasının 93-cü ildönümünə həsr olunmuş “Təhsildə pedaqoji yanaşmalar: keçmişin təcrübəsi və gələcəyə baxış” mövzusunda Ümumrespublika elmi-praktik konfransı. Bakı-2016. 4-5 may.
- Sosial elmlər və psixologiya fakultəsi. Təhsil və cəmiyyət Gənc tədqiqatçıların beynəlxalq elmi-praktik konfransı (20 aprel 2018-ci il) Bakı-2018.
- Obsessiv-kompulsiv pozuntunun yaranma səbəbləri və növləri UMYOS VII. International vocational schools symposium. The impact change and development on information technologies in professions.Full text 16-18 october, 2018. Azerbaycan 2018.
- Gənc tədqiqatçıların Respublika elmi-praktik konfransı. (17 aprel 2020-ci il). Bakı, 2020
ÇAP OLUNMUŞ ƏSƏRLƏR
- İkili hisslər və onların bir-birinə qarşılıqlı təsiri/ BDU “Sosial elmlər və psixologiya fakultəsinin 10 illik yubleyinə həsr olunmuş elmi-praktik konfransın materialları”(19 dekabr 2001), Bakı, 2002, səh.87-88.
- Şahid ifadələrinə təsir edən amillər/Azərbaycan aspirantlar və Gənc tədqiqatçılar cəmiyyətinin birgə keçirdiyi gənc alimlərin “Müstəqil Azərbaycanda elmin inkişaf istiqamətləri” mövzusuna həsr olunmuş tezisləri (5 iyun). Bakı, 2002, səh. 98-99.
- Şahid ifadələrinin psixologiyası/ Psixologiya jurnalı № 4, Bakı, 2003, səh. 99-103.
- Dindirmə probleminin mahiyyəti və onun öyrənilməsinin əsas istiqamətləri/ Psixologiya jurnalı № 3-4, Bakı, 2004, səh 64-70.
- Dindirmə prosesi və şəxsiyyətin fərdi-psixoloji xüsusiyyətləri/ Pedoqoji Universitetinin xəbərləri №4. (Humanitar və Təbiət elmləri seriyası) ADPU, 2004, səh. 368-375.
- Üzləşdirmə zamanı təzahür edən psixoloji halətlər və onların dirdirməyə təsiri/Dil və Ədəbiyyat Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal №1(43), Bakı, 2005, səh. 123-128.
- Dindirmənin psixoloji məsələlərinin araşdırılmasının yol və vasitələri/Pedaqoji Universitetinin xəbərləri №1. . (Humanitar və Təbiət elmləri seriyası) ADPU, 2005, səh.461-467.
- Dindirmə prosesində psixoloji təsir məsələləri/Psixologiya jurnalı №1, Bakı, 2005, səh. 83-93.
- Zərərçəkmiş şəxsin dindirilməsində baş verən yanlışlıqların psixoloji xüsusiyyətləri/ “XXI əsr:mülahizələr, düşüncələr” elmi-praktik konfrans. Bakı, 2005, səh. 113-115.
- Hüquq psixologiyasında antisosial şəxsiyyətin tədqiqi istiqamətləri/ Dil və Ədəbiyyat Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal №2 (50), Bakı 2006, səh 167-170.
- Dindirmənin təşkili və keçirilməsində psixoloji üsullardan istifadənin əhəmiyyəti, Psixologiya jurnalı №1, Bakı 2006, səh. 132-140.
- Dindirmənin bəzi psixoloji xüsusiyyətləri/ Bakı Universitetinin Xəbərlərinin №1 (Sosial-siyasi elmlər seriyası. Bakı 2006, səh.461-467.
- Dindirmə prosesində baş verən yanlışlıqların dindirilən şəxslərin emosional halətinə təsiri. «XXI əsr: problemlər, mülahizələr» elmi - praktik konfransının materialları. Bakı, 2006. səh 138-140.
- Yeniyetmələrin cinayət işləri üzrə məhkəmə-psixoloji ekspertizasının keçirilməsinin bəzi psixoloji məsələləri/ Dil və Ədəbiyyat Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal №3 (51), Bakı, 2006. Səh. 58-72.
- Azad tərbiyə nəzəriyyəsində təhsilin rolu haqqında “XXI əsr: mülahizələr, düşüncələr”mövzusunda elmi-praktik konfransının materialları. Bakı, 2007, səh. 90-92.
- Yetkinlik yaşına çatmayan şəxslərin dindirilməsinin psixoloji xüsusiyyətləri// AMEA, Fəlsəfə jurnalı, № 2-3(8), Bakı, 2007, səh. 111-115.
- Təhsilin humanistləşdirilməsində mətn-dialoq modelinin tətbiqinin psixoloji məsələləri. // Psixologiya jurnalı Bakı, 2008. №2. səh 119-129.
- Fasiləsiz təhsil prosesində şəxsiyyətin təlim və tərbiyəsinin prinsipləri haqqında. Müasir dövrün sosial-siyasi və iqtisadi problemləri. (məqalələr toplusu) Bakı, 2008 səh.43-45.
- Aqressiv davranışın tədqiqi istiqamətləri/ Psixologiya jurnalı №3, Bakı, 2009, səh.96- 102.
- Yeniyetmələrin əsas kriminoloji göstəricilərinin psixoloji xarakteristikası/ Dil və ədəbiyyat jurnalı№ 3 (79) səh. 336-340.
- Psixi anomaliyalı cinayətkarların tipologiyası/ Dil və ədəbiyyat jurnalı № 4 (80), Bakı, 2011, səh.245-249.
- “Kriminal psixologiya” Ali məktəblərin magistratura pilləsi üzrə “Hüquq psixologiyası” ixtisası üçün proqram. Bakı, 2010, 1,0 ç.v.
- Psixi anomaliyalı şəxslərin cinayət törədən zaman yaranmış cinayi mühakimə məsələlərinin psixoloji təhlili/ Psixologiya jurnalı №3, Bakı, 2010, səh.158-167.
- Humanitar biliklərin insanın həyatında rolu / BDU-nun Sosial elmlər və psixologiya fakultəsi.Məqalələr toplusu.Bakı, 2011, səh.149-150.
- Cinayət hadisəsinin baş vermə səbəbinin psixoloji mahiyyəti/ Psixoloji jurnalı, Bakı, 2012, ¹1.səh.122-134.
- Cinayətin törədildiyi zaman qurbanın özünü aparmasının psixoloji tərəfləri/ Dil və ədəbiyyat jurnlı. Beynəlxalq elmi - metodik jurnal №3 (83)s. 284-288.
- Duyğu və qavrayışın şahid ifadələrinin formalaşmasında rolu/ Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri Elmi əsərlər toplusu. №8, 2012, səh.91-92.
- Kriminal qrupların yaranmasının psixoloji tərəfləri/ Dil və ədəbiyyat jurnalı // Beynəlxalq elmi-metodik jurnal № 3 (87) səh. 352-355.
- Aqressiya insan həyatının ayrılmaz bir hissəsi kimi” Qloballaşma şəraitində sosial problemlərin həlli yolları/ Gənc tədqiqatçıların respublika elmi-praktiu konfransının materialları (26 aprel 2013-cü il). Bakı , 2013, səh. 85-87.
- Məktəbəqədər yaşlı uşaqlarda emosional sahənin öyrənilməsi/ Dil və ədəbiyyat jurnalı // Beynəlxalq elmi-metodik jurnal№ 3 (91) 2014.səh. 296-303.
- Yeniyetməlik dövründə meydana çıxan aqressivliyin təzahür xüsusiyyətləri/ Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu № 13. 2014 səh. 82-85.
- Cinayətkarlar arasında psixi anomaliyalı şəxslərin strukturunun tədqiqi/ Psixologiya gurnalı 2014, №1 səh.86-95 .
- 0,5 ç.v.
- Psixi anomaliyalı cinayətkarların alkoqollaşdırılmış tipinin öyrənilməsinin psixoloji tərəfləri/ Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Bakı, 2015.Buraxılış №15, sıh.22-27.
- Affecting factors in the formation of the difficult children/ Dil və ədəbiyyat. Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal, №3 (95), Bakı.2015, səh.382-385.
- Azərbaycan ailəsinin milli-mənəvi dəyərlərimizin qoruyucusu kimi/ Elm və Təhsil İnkişaf Strategiyası Gənc Tədqiqatçıların Respublika Elmi Praktik Konfransının materialları. Bakı, 2016, səh.54-58.
- Hüquqi identikliyin psixoloji struktru və təşəkkül xüsusiyyətləri/ BDU-nun Sosial elmlər və psixologiya fakultəsinin fəaliyyətə başlamasının 25 illik yubileyinə həsr olunmuş “Çağdaş dövr və sosial elmlərin aktual problemləri” mövzusunda Ümumrespublika elmi-praktik konfransının materialları. Bakı, 2016, səh.13-19.
- Emosiyaların uşaqların inkişafına təsirinin öyrənilməsi yolları/ Ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin anadan olmasının 93-cü ildönümünə həsr olunmuş “Təhsildə pedaqoji yanaşmalar: keçmişin təcrübəsi və gələcəyə baxış” mövzusunda Ümumrespublika elmi-praktik konfransın materialları. Bakı-2016. 4-5 may, 201-205.
- Hüquqi identiklik anlayışı/ Sosial və huminatar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu.Buraxılış № 17, 2016, səh.214-218.
- Viktimoloji tədqiqatlarda qurbanın davranışının psixologiyası/ Bakı Dövlət Universiteti. İlahiyyat fakültəsinin elmi məcmuəsi.26 dekabr 2016, səh.295-302.
- Azərbaycan ailəsinin milli-mənəvi dəyərləri/ Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi. ADU-nun Elmi xəbərləri.Cild 2, №-3, Bakı-2017, səh.182-192.
- Şəxsiyyətin siyasi sosiallaşmasının psixoloji xüsusiyyətləri/ Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Bakı, 2017. Buraxılış № 18, səh: 190-194.
- Siyasi identiklik və onu şərtləndirən amillər/ Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu.Bakı-2017, № 19, səh 254-259.
- Çətin yeniyetmələrin şəxsiyyət xüsusiyyətlərinin öyrənilməsinin nəzəri aspektləri/ Bakı Dövlət Universiteti.İlahiyyat Fakultəsinin Elmi Məcmuəsi № 28, Bakı, 2017, səh.315-320.
- Tələbələrdə siyasi identikliyin psixoloji aspektləri/ Qərb universiteti Elmi xəbərlər, Humanitar elmlər seriyası. Bakı 2018, səh 75-89.
- №1 (33), Bakı -2018, səh.265-271.
- Cinayət törətmiş qadınların cinayi davranışlarının səbəbləri/ Sosial və hümanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu.Buraxılış № 20, 2018, səh.365-369.
- Factors affecting students’ professional identy./ Science and Education,2018, İssue1/ №1. p.365-385 (R.Jabbarov, M.Mustafayev, K.Kazımova)
- Zorakı tip qadın məhkumların psixoloji xüsusiyyətləri/ Sosial elmlər və psixologiya fakultəsi. Təhsil və cəmiyyət Gənc tədqiqatçıların beynəlxalq elmi-praktik konfransının materialları (20 aprel 2018-ci il) Bakı-2018, səh..194-195.
- Emosional intellekt anlayışının psixoloji mahiyyəti və tədqiqi istiqamətləri //Bakı Qızlar Universiteti, Elmi əsərlər. № 1 (37). səh.377-383 (p.ü.f.d K.Q.Kazmova)
- Şəxsiyyətyönümlü təlim tələbələrin idrak fəallığına təsir göstərən əsas amil kimi // Dil və ədəbiyyat Beynəlxalq elmi-nəzəri jurnal. BDU 2019. № 3 səh 238-249 (dos E.Ə.Əhmədova, p.ü.f.d K,Q,Kazımova)
- Directions of self – determination and professional choice in adolescents in modern times DILEMAS CONTEMPORANEOS – EDUCACION POLITICAY VALORES,voleme 6, May 2019.p 510-532
- Qadınlara qarşı zorakılığın öyrənilməsinin psixoloji xüsusiyyətləri // Sosial və hümanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu.Buraxılış № 22, 2019, səh.401-409.
- Obsessiv kompulsiv pozuntunun (sarışan hallar pozuntusunun) klinik psixoloji təhili vəaradan qaldırılmasında koqnitiv-bihevioral terapiyanın rolu.// Psixologiya jurnalı.Bakı 2019 №3.
- Kriminal davranışlı qadın cinayətkarların şəxsiyyəti və onun formalaşması mərhələləri // Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi Naxçıvan müəllimlər İnstitutu ELMİ ƏSƏRLƏR (pedaqogika, psixologiya, tarix, riyaziyyat, informatika, biologiya, incəsənət) 2019 №4 (58) İSSN 2303-9116 s.89-93
- The factors creating stress in studentsand the ways of eradicating themPráxis Educacional e-ISSN 2178-2679, Bahia, Brasil, 01 de janeiro de 2020.( E.Şəfiyeva, M.Mustafayev, K.Kazımova, N.Nəsirova ilə birgə)
- The creation of feedback in training as a mobilizing factor for the cognitive activity of students. Revista de İnvestigación Apuntes Universitarios. P207-221( Rəşid Cabbarov, Nigar Nəsirova, Kamilə Kazımova ilə birgə)
- Gənc tədqiqatçıların Respublika elmi-praktik konfransının materialları. (17 aprel 2020-ci il). Bakı, 2020,səh:175-178
- Zorakı davranış probleminə əsas nəzəri yanaşmalar//Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi məqalələr toplusu. Buraxılış № 25,II hissə. Bakı, 2020, s.111-114.
- Suisidal davranışın yaranmasında ailənin rolu// Sosial və humanitar elmlərin müasir problemləri. Elmi əsərlər toplusu. Buraxılış № 26, II hissə. Bakı, 2020, s.118-122
