Zülfiyyə Veysova – psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru, aparıcı elmi işçi
Bakı Dövlət Universitetinin “İnkişaf” Respublika Elmi-Praktik Mərkəzinin
aparıcı elmi işçisi
İş telefonu: +99412 497 10 81
Mail adresi: veysova.z@gmail.com
QISA BİOQRAFİK MƏLUMAT
Bakı şəhərinin 203 saylı məktəbi 1975-ci ildə bitirib.
1975-1980-ci illlərdə M.V. Lomonosov adına Moskva Dövlət Universitetinin psixologiya fakultəsində, psixoloq, müəllim psixoloq ixtisas üzrə
oxumuşdur.
1982-1985 illərdə ADU-nin pedaqogika və psixologiya kafedrasının aspiranturasının əyani şöbəsində oxumuşdur.
1988-ci ilin fevral ayında Tiflis şəhərində Uznadze adına Psixoloji İnstitutunda müdafiə olunub, psixologiya elmləri namizədi adına layiq
görülmüşdür.
1980-1990 ci illərdə Bakı Dövlət Universitetində psixologiya və pedaqogika kafedrasında ştat müəllimi, 1990-1995-ci ildə kafedranın saat hesabı müəllimi kimi işləyib. 1989-cu ildən bu vaxta qədər Bakı Dövlət Universiteti nəzdində “İnkişaf”
Elmi-Praktik Mərkəzinin aparıcı elmi işçisi kimi çalışır
1993-2005-ci, 2015-2018-ci illərdə Bakı Avropa Liseyinin elmi rəhbəri, 2005-2015-ci illərdə Liseyin direktoru kimi çalışıb. 2018-ci il sentyabr ayında yenidən bu liseyinin direktoru vəzifəsinə təyin olunub.
Evlidir, 2 uşağı var.
ELMİ DƏRƏCƏ VƏ ELMİ ADLARI
Psixologiya üzrə fəlsəfə doktoru
ƏMƏK FƏALİYYƏTİ
1980 – Azərbaycan Dövlət Universitetinin pedaqogika və psixologiya kafedrasına baş laborant vəzifəsinə təyin olunmuşdur.
Yanvar 1986-iyun 1990 – ADU-nin pedaqogika və psixologiya kafedrasdında çalışırdı.
Iyun 1990- dekabr 1999- ADU-nin nəzdində fəaliyyət göstərən “Yaradıcı istedad” Respublika Elmi-Praktik Mərkəzində aparıcı elmi işçi vəzifəsində çalışırdı.
1999 cu ildən Təhsil Sahəsində İslahat Proqramında iştirak etməyə başlamışdı: əvvəl milli məsləhətçi vəzifəsində, sonralar isə 1999-cu ilin sentyabr ayindan Layihəni İdarəetmə Qrupunun təhsil üzrə mütəxəssisi kimi fəaliyyət göstərmişdi.
1999 cu ildən – bu günədək Bakı Dövlət Universitetinin “İnkişaf” Respublika Elmi-Praktik Mərkəzinidə aparıcı elmi işçi vəzifəsində ictimai əsaslarla işləyir.
2001-ci ilin avqust ayından noyabr ayınadək Müasir Təhsil Kompleksinin İnnovasiya Mərkəzinin rəhbəri vəzifəsində çalışırdı.
2008-20170 ci illərdə Özbəkistan, Türkmənistan, Küveyt, Türkiyə dövlətlərin Dünya Bankı, Asiya İnkişaf Bankı, Avropa Şurası tərəfindən maliyyələşdirilən təhsil layihələrində beynəlxalq məsləhətçi kimi fəaliyyət göstərmişdir:
- 2009-ci - illərdə Özbəkistanda, Asiya İnkişaf Bankının Təhsil Sektorunun İnkişafı Layihəsində baş beynəlxalq məsləhətçi,
- 2010-2012 ci illərdə Avropa Komissiyasının “Turkmənistanda təhsil sisteminin müasirləşdirilməsinin dəstəyi” layihəsi çərçivəsində təhsil işçilərinin ixtisasının artırılması məsələlər üzrə baş beynəlxalq məsləhətçi,
- 2013-2017-ci illərdə Küveytdə müəllim peşəkarlığının inkişafı üzrə Dünya Bankı beynəlxalq məsləhətçi,
- 2015-2017-ci illərdə Türkiyada “Qızlar üçün məktəbə qatılma nisbətlərinin artırılması” Layihəsində Avropa Şurasının baş ynəlxalq məsləhətçi.
1993 – 2005, 2015-2018-ci illərdə Bakı Avropa Liseyində ictimai əsaslarla elmi rəhbər vəzivəsində çalışırdı.
2005-2015-ci illərdə, 2018-ci il bu günədək Bakı Avropa Liseyində direktor vəzivəsində işləyir.
Z.Veysova Azərbaycanın və digər ölkələrin (Türkmənistan, Küveyt) təhsil sahəsində dövlət siyasətinin, proqramların və idarəçilik prinsiplərinin formalaşmasında iştirak edib. "Azərbaycan Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Strategiyası”nı yaradan işçi qrupun üzvü olmuşdur. Azərbaycan üçün "Müəllim standartları" sənədini yaradan işçi qrupuna rəhbərlik etmişdir.Z.Veysova 2007-ci ildən “Kurikulum” jurnalının redaksiya heyətinin üzvüdür.
Z. Veysovanın xüsusi peşə maraqlarından biri istedadlı uşaq və gənclərin inkişafı və təhsilidir. O, Bakı Avropa Liseyinin təhsil modelinin və Liseydə həyata keçirilən bir sıra təhsil üzrə innovasiyaların müəllifidir. 1993-cü ildən Z.Veysova Bakı Avropa Liseyində Azərbaycanda yeganə olaraq istedadlı uşaqlar üçün innovativ fənlərarası təlim inkişafedici proqramını tətbiq edir. O, həmçinin ümumi təhsil məktəbləri üçün 2 orijinal qiymətləndirmə sistemlərinin müəllifidir. Zülfiyyə Veysova 2005-ci ildə “Tərəqqi” medalı ilə təltif olunmuş , 2008-ci ildə isə Azərbaycan Respublikasının Əməkdar Müəllimi adına layiq görülmüşdür.
TƏDRİS ETDİYİ FƏNLƏR
1980-1995-ci illərdə ümumi psixologiya, psixodiaqnostika, psixoloji məsləhət və psixoterapiya və s. kursları tədris edib.
TƏDQİQAT SAHƏSİ
Z.Veysova 1989-cu ildən istedadlı uşaq və gənclərin seçilməsi, təhsili və inkişafı sahəsində elmi araşdırmalar həyata keçirir. Eyni zamanda o 1991-cü ildən fəal/interaktiv təlim üzrə və istedadlı uşaqlar üçün yeni təhsil modeli üzərində təqiqatlar aparır. İstedadlı uşaq inkişafı və təhsildə şəxsiyyətə yönəlmiş yanaşma üzrə tədqiqatların nəticəsində “İstedadlı uşaq” xüsusi təlim modeli və “Fəal/interaktiv təlim” konsepsiyası və metodologiyasını hazırlayıb. “İstedadlı uşaq” modeli 1993-cü ildən Bakı Avropa Liseyində tətbiq olunur, “Fəal/interaktiv təlim” metodologiyası isə 2007-ci ildən Azərbaycan Respublikasının ümumtəhsil məktəblərin yeni kurikulumda öz əksini tapıb və hal-hazırda həyata keçirilir.
Z.Veysova Azərbaycanda ilk dəfə Bakı Avropa Liseyində fəal/interaktiv təlim metodologiyasının tətbiqinə başlamışdır. O, fəal/interaktiv təlim üzrə bütün təhsil təbəqələrində işləyən müəllim heyəti üçün onlarla treninqlər keçirib və fəal/interaktiv təlim üzrə ölkədə aparıcı olan, səriştəli təlimçilər hazırlayıb. 2007-ci ildə UNİCEF tərəfindən Z.Veysovanın müəllifliyi ilə nəşr olunmuş “Fəal/interaktiv təlim: müəllimlər üçün vəsait” respublikada müasir tədris metodologiya üzrə müəllimlər tərəfindən ən çox istifadə olunan resurs kimi işlənilir. Bununla yanaşı Z.Veysova çoxlu sayda fəal/interaktiv təlim və yeni kurikulum üzrə metodik materiallar, dərs vəsaiti və topluları, treninq proqramları, treninq vəsaitləri və materialları hazırlamış və onlar UNİCEF-in, Dünya Bankının, Norvec Qaçqınlar Şurası, Avropa Şurası tərəfindən dərc olunmuş və bütün respublika üzrə və digər ölkələrdə müəllimlər üçün treninqlərdə istifadə olunmuşdur. Z.Veysovanın fəal/interaktiv təlim üzrə yanaşması yeni fənn kurikulumlarında təlim strategiyalarının əsasını təşkil etmişdir. Z.Veysova həmçinin ibtidai siniflər üçün “Ana dili” dərsliklərinin və müəllimlər üçün metodiki vəsaitlərin müəllifidir.
İŞTİRAK ETDİYİ KONFRANSLAR, KURSLAR, TRENİNQLƏR
Son illərdə xarici ölkərədə beynəlxalq məsləhətçi kimi çalışıb, Azərbaycanda, Özbəkistanda, Türkmənistanda, Kuveytdə, Türkiyada onlarla treninq və seminarları keçirib.
Son illərdə iştirak etdiyi konfranslardan:
- Veysova Z. “Design of developmental learning environment in the Baku European Lyceum”, 2nd International Conference “Excellence: Education and Human Development”, September 9-12 September, 2010, Braga, Portugal
- “Evaluation Of “Learning-To-Learn” Metacompetency Using Active Learning And Authentic Assessment Tools”, 40th Annual Conference of IAEA - The International Association for Educational Assessment, Singapore, 2014
http://www.iaea.info/documents/paper_226dc433d.pdf
- Вейсова З. Мегапроект World Wide Diplomacy или Дипломатия без границ: формирование культуры диалога в контексте диалога культур, Конференция ЮНЕСКО по теме «Диалог цивилизаций и межкультурное сотрудничество», Москва, 14-15 Мая, 2015
- Всероссийский сетевой форум с международным участием «Национальная стратегия действий в интересах детей: навстречу десятилетию детства», Москва, 13 – 14 ноября 2017 г. Выступление на дискуссионной площадке «Настоящее и будущее одаренных детей».
- “Strategizing Education Development: Reflections and Way Forward” International
Education Conference, ADA, Baku, June 7-8, 2018
ÇAP OLUNMUŞ ƏSƏRLƏRİ
Z.Veysova 200-dən çox məqalənin, 9 dərs vəsaitinin, 1 Dövlət proqramının müəllifidir. Son 10 ilin əsərlərin bir hissəsi:
- Z.Veysova. Fəal /interaktiv təlim: müəllimlər üçün vəsait. UNİCEF, 2007,154 səh.
- Z.Veysova. Fəal/interaktiv təlim üçün tapşırıqların hazırlanması. Tapşırıq halqaları modeli. “Kurikulum” Elmi-Metodik Jurnalı, №2, 2013 , səh 62-78.
- Z.Veysova . Dərs üçün fəal metodu necə seçmək olar: fəal / interaktiv metodların təsnifatına yeni yanaşma, “Kurikulum” Elmi-Metodik Jurnal, №3, 2012, s.20-26.
- Z.Veysova. Təhsil İslahatı: miflər və reallıq. “Kurikulum” Elmi-Metodik Jurnal, №4, 2014, səh 5-16.
- Z.Veysova. “Ümumi orta təhsil səviyyəsi üzrə yeni fənn kurikulumların tətbiqi və fəal təlim” kursu. Metodik vəsait, I hissə UNICEF və Dünya Bankı, Bakı, 2012, 88səh.
- З.Вейсова. Как выбрать активный метод для урока: новый подход к классификации методов активного обучения. “Kurikulum” Elmi-Metodik Jurnal, №4, 2012, s.30-36.
- З.Вейсова. Метакомпетенция «освоение навыков обучения» и аутентичный подход к ее оцениванию. “Kurikulum” Elmi-Metodik Jurnal, № 2, 2014, səh.40-48.
- “Səmərəli mentorluq kurikulumun tətbiqind”,2015, 100 səh.
- "Müəllimlərin peşə standartları və Azərbaycanda pedaqoji kadrların peşəkar inkişafı strategiyası" “Kurikulum” Elmi-Metodik Jurnalı,cild 9, №1,2016, səh 5-11
- "Azərbaycanda müəllimlərin peşə ehtiyaclarının öyrənilməsi və müəllim üçün peşəkar kursların kataloqu" “Kurikulum” Elmi-Metodik Jurnalı,cild 9, №2,2016, səh 5-11
- « Как помочь ребенку преодолеть баръеры в обучении: из практики психологической помощи» (часть I) “Kurikulum” Elmi-Metodik Jurnalı,cild 8, №4, 2015, səh 68-71
- « Как помочь ребенку преодолеть баръеры в обучении: из практики психологической помощи» (часть II) “Kurikulum” Elmi-Metodik Jurnalı,cild 9, №3,2016, səh 50-56
- “Məktəb əsaslı müəllimlərin peşəkarlıq səviyyəsinin fasiləsiz artırılmasının «dəstəkləyici rəhbərlik» modeli”, “Kurikulum” Elmi-Metodik Jurnalı,cild 9, №2,2017, səh 5-11
