Алиева Севиндж Сардар гызы
Алиева Севиндж Сардар гызы
Доктор философии по педагогике
Должность доцент кафедры Педагогики
Телефон: 012 438-40-98
E-mail: sevinc_aliyeva_27@bk.ru
КРАТКАЯ БИОГРАФИЧЕСКАЯ ИНФОРМАЦИЯ
Родилась в городе Сумгайыт. С отличием окончила среднюю школу №27. В 1995 году окончила Азербайджанский государственный университет Культуры и Искусство, факультет Културология.
С 2009 года – диссертант Института проблем образования.
В 2012 году защитила диссертация по тему «Система по развитию подготовки учителей на основе куррикулума» и получила диплом доктора философии по педагогике.
СТЕПЕНИ И ЗВАНИЯ
Доктор философии по педагогике, доцент
ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
С 1994-2012 года работала в колледж.
С 2012-2015 года работала педагогом в Бакинском славянском университете на кафедре педагогики и психологии.
С 2016 года работает в Бакинском государственном университете на кафедре педагогике.
ПРЕПОДАВАЕМЫЕ ПРЕДМЕТЫ:
Педагогика, социальная педагогика, основы образования, управление школ.
ОБЛАСТЬ ИССЛЕДОВАНИЙ:
Проблема интердициплинарной парадигмы в высшем образовании.
КОНФЕРЕНЦИИ, В КОТОРЫХ УЧАСТВОВАЛА:
Научная конференция в Бакинском государственном университете. Кипр – Eyfor – 7
Научная конференция в Бакинском государственном университете. Кипр – Eyfor – 8
Республиканская научно-практическая конференция посвящена 92 годовщине Гейдара Алиева.
Опубликованные работы:
1. Ənənəvi və müasir metodların müqaisəli təhlili, Məqalə, BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №2, Bakı, 2011, Səh:136-139
2. Təlim pedaqoji prosesin əsasi kimi, Məqalə, BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №2, Bakı, 2012, Səh:206-210
3. Kurikulum islahatı. Pedaqoji prosesin təhlilində əsas götürülən prinsiplər. Məqalə,BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №1, Bakı, 2013 Səh:195-199
4. Ənənəvi və müasir metodların müqaisəli təhlili, Məqalə, BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №2, Bakı, 2012, Səh:136-139
5. Kiçik yaşlı məktəblilərin təxəyyülünün inkişafı., Məqalə, ADU, Dil və Ədəbiyyat jurnalı, Bakı, 2013, Səh:110-114
6. Mədəniyyət – həyatımızın ən vacib və əvəz olunmaz tərkib hissəsidir, Məqalə, Təhsil problemləri İnstitutu, Elmi əsərlər jurnalı, Bakı, 2013, Səh:110-113
7. Традиционная культура и сложности социализации подростающего поколения в современном Азербайджане, Məqalə, Azərbaycanşünaslığın aktual problemləri jurnalı. V Beynəlxalq elmi konfransın materialları, Bakı, 2014, Səh:54-56
8. Культуросообразность как один из основных педогогических принцпов, Tezis, Bədən Tərbiyəsi və İdman Akademiyasının Elmi xəbərləri, №, Bakı, 2015, Səh:159-161
9. Şagirdlərdə xeyirxahlıq işinin formalaşması., Məqalə, Təhsil problemləri İnstitutu, Elmi əsərlər jurnalı, №1, Bakı, 2015, Səh:151-154
10. Müəllim- təlim, tərbiyə və təhsil, Məqalə, Azərbaycanşunaslığın aktual problemləri, Bakı 2015, Səh:55-58
11. Kurikulum dərslərinə hazırlıq, Məqalə, BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №2, Bakı, 2015, Səh:152-162
12. Роль семьи в воспитание подростающего поколения на современном этапе, Tezis, BDU, Ümummilli lider Heydər Əliyevin 92 illik yubileyinə həsr olunmuş VII elmi-praktik konfransı, №2, Bakı, 2015, Səh:.527-528
13. Məktəblilərin estetik tərbiyəsinin formalaşması, Tezis, BDU, Ümummilli lider Heydər Əliyevin 92 illik yubileyinə həsr olunmuş VII Respublika elmi-praktik konfransı, №2, Bakı, 2015, Səh:494
14. Təhsilin əsas paradiqmalarının xarakteristikası, Tezis, VII Uluslararası eğitim yönetimi forumu, Kipr 2016, Səh:150-151
15. Ailədə vətəndaşlıq tərbiyəsi məsələlərinin rolu, Tezis, BDU, Ümumrespublika elmi-praktik konfrans, Bakı, 2016, Səh:237-240
16. Pedaqoji təcrübənin təşkili və aparılmasına dair, metodik tövsiyə, BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №1, Bakı, 2016, 5 ç.v
17. Müasir ailə tərbiyəsi və onun problemləri , Tədris vəsaiti, BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №1, Bakı, 2016, 3 ç.v
18. Ali məktəb tələbələrinin estetik mədəniyyətinin formalaşması, metodik tövsiyə, BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №2, Bakı, 2016
19. Paradiqma və onun formaları, Məqalə, Bakı Slavyan Universiteti topluları Beynəlxalq konfrans, Bakı, 2017, Səh:109-114
20. Проблема парадигмы в педагогике, Məqalə, Bakı Slavyan Universiteti topluları Beynəlxalq konfrans, Bakı, 2017, Səh:114-119
21. Müəllimin peşə keyfiyyətləri, Məqalə, BDU, Ümumrespublika elmi-praktik konfransı, Bakı, 2016, Səh:85-89
22. XXI əsərin qlobal çağırışları və müasir interdisiplinar ali təhsilin dəyişən pedaqoji təlim paradiqmaları. Məqalə, BDU, Ümumrespublika elmi-praktik konfransı Bakı, 2017 Səh:324-327
23. Təhsil Paradiqması, Məqalə, GDU, Elmi xəbərlər Gəncə, 2017 Səh:335-340
24. Педагогические принципы междисциплинарного образования и диалога. Азимут Научных исследований педагогика и психология. Том № 4 (21
25. Тольятти, 2017, стр: 122-126
26. О проектировании современного высшего образования и обучения в условиях глобализации. Педогогические Науки. Том №1, Украина, 2017, стр. 9-12
27. Azərbaycan Respublikasında sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin təhsili ilə bağlı qanunvericilik. BDU, Ümummilli lider H.Əliyevin 93-cü ildönümünə həsr olunmuş X Ümumrespublika elmi-praktik konfransı. Bakı, 2018, səh. 115-117
28. Fənlərarası dialoji təhsil təlimin pedaqogikası. BDU, Ümummilli lider H.Əliyevin 93-cü ildönümünə həsr olunmuş X Ümumrespublika elmi-praktik konfransı. Bakı, 2018, səh. 161-163
29. Yeniyetmə və gənclərin asudə vaxtının oyunlar şəklində təşkili. BDU, Ümummilli lider H.Əliyevin 93-cü ildönümünə həsr olunmuş X Ümumrespublika elmi-praktik konfransı. Bakı, 2018, səh. 226-228
30. Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlar probleminə tarixi rakursdan baxış. BDU, Ümummilli lider H.Əliyevin 93-cü ildönümünə həsr olunmuş X Ümumrespublika elmi-praktik konfransı. Bakı, 2018, səh. 239-241
31. “Fənlərarası sahə” anlayışının metodoloji aspektləri. Təhsil problemləri İnstitunun Elmi əsərlər jurnalı. Bakı, 2019, səh. 27-33
32. Ali təhsilin interdisiplinar pedaqoji və didaktik paradiqmaları: metodoloji aspektlər. Bakı Qızlar Universiteti, № 1 (37), Bakı, 2019, səh. 93-97
33. Sosial elmlərdə paradiqma anlayışının spesifikası. Pedaqogika, psixologiya elmləri üzrə elmi-nəzəri metodik jurnal. Bakı, 2019, səh. 35-41
34. Fənlərarası dialoji təlimin pedaqogikası. Bakı Slavyan Universiteti, № 1, Bakı 2019, səh. 253-256
