Home AZ EN RU
  • Декан
  • Заместители декана
  • Научный совет
  • Тьютор
  • Студенческая жизнь
  • Расписание экзаменов
  • Расписание занятий
  • ВИДНЫЕ ДЕЯТЕЛИ НАУКИ
  • ВЫПУСКНИКИ ФАКУЛЬТЕТА
  • Специальности факультета
  • Фотоальбом
  • Дисциплины
  • ГЛАВНАЯ СТРАНИЦА
  • О ФАКУЛЬТЕТЕ
  • КАФЕДРЫ
  • ЛАБОРАТОРИИ
  • КОНТАКТЫ

Алиева Севиндж Сардар гызы

Алиева Севиндж Сардар гызы

Доктор философии по педагогике

Должность доцент кафедры Педагогики

Телефон: 012 438-40-98

E-mail: sevinc_aliyeva_27@bk.ru

КРАТКАЯ  БИОГРАФИЧЕСКАЯ  ИНФОРМАЦИЯ

Родилась в городе Сумгайыт. С отличием окончила среднюю школу №27. В 1995 году окончила Азербайджанский государственный университет Культуры и Искусство, факультет Културология.

С 2009 года – диссертант Института проблем образования.

В 2012 году защитила диссертация по тему «Система по развитию подготовки учителей на основе куррикулума» и получила диплом доктора философии по педагогике.

СТЕПЕНИ И ЗВАНИЯ

Доктор философии по педагогике, доцент

ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ

С 1994-2012 года работала в колледж.

С 2012-2015 года работала педагогом в Бакинском славянском университете на кафедре педагогики и психологии.

С 2016 года работает в Бакинском государственном университете на кафедре педагогике.

ПРЕПОДАВАЕМЫЕ ПРЕДМЕТЫ:

Педагогика, социальная педагогика, основы образования, управление школ.

ОБЛАСТЬ ИССЛЕДОВАНИЙ:

Проблема интердициплинарной парадигмы в высшем образовании.

КОНФЕРЕНЦИИ, В КОТОРЫХ УЧАСТВОВАЛА:

Научная конференция в Бакинском государственном университете. Кипр – Eyfor – 7

Научная конференция в Бакинском государственном университете. Кипр – Eyfor – 8

Республиканская научно-практическая конференция посвящена 92 годовщине Гейдара Алиева.

Опубликованные работы:

1. Ənənəvi və müasir metodların müqaisəli təhlili, Məqalə, BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №2, Bakı, 2011, Səh:136-139

2. Təlim pedaqoji prosesin əsasi kimi, Məqalə, BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №2, Bakı, 2012, Səh:206-210

3. Kurikulum islahatı. Pedaqoji prosesin təhlilində əsas götürülən prinsiplər. Məqalə,BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №1, Bakı, 2013 Səh:195-199

4. Ənənəvi və müasir metodların müqaisəli təhlili, Məqalə, BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №2, Bakı, 2012, Səh:136-139

5. Kiçik yaşlı məktəblilərin təxəyyülünün inkişafı., Məqalə, ADU, Dil və Ədəbiyyat jurnalı, Bakı, 2013, Səh:110-114

6. Mədəniyyət – həyatımızın ən vacib və əvəz olunmaz tərkib hissəsidir, Məqalə, Təhsil problemləri İnstitutu, Elmi əsərlər jurnalı, Bakı, 2013, Səh:110-113

7. Традиционная культура и сложности социализации подростающего поколения в современном Азербайджане, Məqalə, Azərbaycanşünaslığın aktual problemləri jurnalı. V Beynəlxalq elmi konfransın materialları, Bakı, 2014, Səh:54-56

8. Культуросообразность как один из основных педогогических принцпов, Tezis, Bədən Tərbiyəsi və İdman Akademiyasının Elmi xəbərləri, №, Bakı, 2015, Səh:159-161

9. Şagirdlərdə xeyirxahlıq işinin formalaşması., Məqalə, Təhsil problemləri İnstitutu, Elmi əsərlər jurnalı, №1, Bakı, 2015, Səh:151-154

10. Müəllim- təlim, tərbiyə və təhsil, Məqalə, Azərbaycanşunaslığın aktual problemləri, Bakı 2015, Səh:55-58

11. Kurikulum dərslərinə hazırlıq, Məqalə, BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №2, Bakı, 2015, Səh:152-162

12. Роль семьи в воспитание подростающего поколения на современном этапе, Tezis, BDU, Ümummilli lider Heydər Əliyevin 92 illik yubileyinə həsr olunmuş VII elmi-praktik konfransı, №2, Bakı, 2015, Səh:.527-528

13. Məktəblilərin estetik tərbiyəsinin formalaşması, Tezis, BDU, Ümummilli lider Heydər Əliyevin 92 illik yubileyinə həsr olunmuş VII Respublika elmi-praktik konfransı, №2, Bakı, 2015, Səh:494

14. Təhsilin əsas paradiqmalarının xarakteristikası, Tezis, VII Uluslararası eğitim yönetimi forumu, Kipr 2016, Səh:150-151

15. Ailədə vətəndaşlıq tərbiyəsi məsələlərinin rolu, Tezis, BDU, Ümumrespublika elmi-praktik konfrans, Bakı, 2016, Səh:237-240

16. Pedaqoji təcrübənin təşkili və aparılmasına dair, metodik tövsiyə, BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №1, Bakı, 2016, 5 ç.v

17. Müasir ailə tərbiyəsi və onun problemləri , Tədris vəsaiti, BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №1, Bakı, 2016, 3 ç.v

18. Ali məktəb tələbələrinin estetik mədəniyyətinin formalaşması, metodik tövsiyə, BSU, Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri. Elmi məqalələr məcmuəsi, №2, Bakı, 2016

19. Paradiqma və onun formaları, Məqalə, Bakı Slavyan Universiteti topluları Beynəlxalq konfrans, Bakı, 2017, Səh:109-114

20. Проблема парадигмы в педагогике, Məqalə, Bakı Slavyan Universiteti topluları Beynəlxalq konfrans, Bakı, 2017, Səh:114-119

21. Müəllimin peşə keyfiyyətləri, Məqalə, BDU, Ümumrespublika elmi-praktik konfransı, Bakı, 2016, Səh:85-89

22. XXI əsərin qlobal çağırışları və müasir interdisiplinar ali təhsilin dəyişən pedaqoji təlim paradiqmaları. Məqalə, BDU, Ümumrespublika elmi-praktik konfransı Bakı, 2017 Səh:324-327

23. Təhsil Paradiqması, Məqalə, GDU, Elmi xəbərlər Gəncə, 2017 Səh:335-340

24. Педагогические принципы междисциплинарного образования и диалога. Азимут Научных исследований педагогика и психология. Том № 4 (21

25. Тольятти, 2017, стр: 122-126

26. О проектировании современного высшего образования и обучения в условиях глобализации. Педогогические Науки. Том №1, Украина, 2017, стр. 9-12

27. Azərbaycan Respublikasında sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərin təhsili ilə bağlı qanunvericilik. BDU, Ümummilli lider H.Əliyevin 93-cü ildönümünə həsr olunmuş X Ümumrespublika elmi-praktik konfransı. Bakı, 2018, səh. 115-117

28. Fənlərarası dialoji təhsil təlimin pedaqogikası. BDU, Ümummilli lider H.Əliyevin 93-cü ildönümünə həsr olunmuş X Ümumrespublika elmi-praktik konfransı. Bakı, 2018, səh. 161-163

29. Yeniyetmə və gənclərin asudə vaxtının oyunlar şəklində təşkili. BDU, Ümummilli lider H.Əliyevin 93-cü ildönümünə həsr olunmuş X Ümumrespublika elmi-praktik konfransı. Bakı, 2018, səh. 226-228

30. Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqlar probleminə tarixi rakursdan baxış. BDU, Ümummilli lider H.Əliyevin 93-cü ildönümünə həsr olunmuş X Ümumrespublika elmi-praktik konfransı. Bakı, 2018, səh. 239-241

31. “Fənlərarası sahə” anlayışının metodoloji aspektləri. Təhsil problemləri İnstitunun Elmi əsərlər jurnalı. Bakı, 2019, səh. 27-33

32. Ali təhsilin interdisiplinar pedaqoji və didaktik paradiqmaları: metodoloji aspektlər. Bakı Qızlar Universiteti, № 1 (37), Bakı, 2019, səh. 93-97

33. Sosial elmlərdə paradiqma anlayışının spesifikası. Pedaqogika, psixologiya elmləri üzrə elmi-nəzəri metodik jurnal. Bakı, 2019, səh. 35-41

34. Fənlərarası dialoji təlimin pedaqogikası. Bakı Slavyan Universiteti, № 1, Bakı 2019, səh. 253-256

 

Bookmark and Share
© Bakı Dövlət Universiteti